بانکبانک و بیمه

مدیرعامل بانک صنعت و معدن: بنا بر برنامه راهبردی ششم به نهادی چابک، پیشرو و اثر گذار در توسعه ملی کشور تبدیل خواهیم شد/تقدیر از تولیدکنندگان که گردانندگان چرخ های اقتصاد کشورند

مدیرعامل بانک صنعت و معدن: بنا بر برنامه راهبردی ششم به نهادی چابک، پیشرو و اثر گذار در توسعه ملی کشور تبدیل خواهیم شد/تقدیر از تولیدکنندگان که گردانندگان چرخ های اقتصاد کشورند

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی که به اتفاق هیات همراهی از هیات مدیره و جمعی از مدیران این بانک، روز گذشته بیست و سوم مردادماه به منظور برگزاری جلسه با صنعتگران و همفکری در خصوص رفع موانع بخش تولید در چندین واحد صنعتی در استان های تهران و قم حضور یافته بود، در جمع مدیران این شرکت ها اظهار داشت: تمرکز ما به طور ویژه بر روی تسهیلات سرمایه در گردش است تا بتوانیم ظرفیت تولید واحدهای صنعتی را حفظ کنیم.
وی افزود: طرح های نیمه تمام اولویت بعدی ما است که امیدواریم با تخصیص به موقع تسهیلات به بهره برداری برسند و اشتغال جدید ایجاد کنند.
وی عنوان کرد: طرح های دانش بنیان و صادرات گرا نیز برای پرداخت تسهیلات بر دیگر واحدهای تولیدی مقدم هستند و بانک صنعت و معدن تا به امروز همکاری و تعامل مناسبی با آنان داشته است.
دکتر خورسندیان در بخش دیگری از سخنان خود به اهتمام این بانک برای برنامه ریزی و بازتعریف استراتژیها و سیاست های آن برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه راهبردی ششم بانک که به واحدهای صف و ستاد ابلاغ شده است، در نظر داریم علاوه بر منابع مالی دولتی، با تجهیز از منابع غیردولتی در تامین مالی توسعه، مشارکتی پایدار داشته و با فعال سازی بانکداری سرمایه گذاری، در حوزه تخصیص منابع فقط محدود به تسهیلات بانکی نبوده بلکه مبتنی بر اوراق و صندوق های سرمایه گذاری، بخش های اولویت دار کشور را تامین مالی کنیم.
وی سپس در این سفر یک روزه از طرح های صنعتی شرکت آهنگری نوین، شرکت آرکا چرم مهاجر و شرکت تهران شباهنگ بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت آنها قرار گرفت.
شرکت آهنگری نوین تولیدکننده شیلنگ هیدرولیک فرمان و اتصالات سیستم ترمز تحت فشار خودرو بوده و از بانک صنعت و معدن تسهیلات دریافت داشته است.
شرکت آرکا چرم مهاجر نیز که تولید کننده انواع چرم سبک و سنگین می باشد توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است.
شرکت تهران شباهنگ، تولید کننده انواع مرغ و گوشت چرخ کرده و قطعه بندی شده نیز از این بانک تسهیلات و اعتبارات دریافت کرده است.
گفتنی است، مدیرعامل بانک صنعت و معدن در جریان این بازدیدها از همه کارآفرینان و دست اندرکاران صنعت و معدن کشور و همه سرمایه‌گذارانی که در این شرایط اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه همچنان ثابت قدم، چرخ های صنعت کشور را می گردانند، تقدیر و تشکر کرد و به آنان اطمینان داد که این بانک همه توان و ظرفیت خود را برای حمایت از بخش تولید و اشتغال کشور به کار می گیرد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا