بانکخودرو

برای ثبت نام ایران خودرو از این بانک ها وام فوری بگیرید

اولین دوره ثبت نام ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ از روز یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ آغاز و متقاضیان ثبت نام در این شرکت باید برای ثبت نام نسبت به افتتاح حساب وکالتی به مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان در یکی از بانک های عامل اقدام کنند.

به گزارش آرمان اقتصادی، مهلت وکالتی کردن حساب در بانک های عامل از روز ۲۱ مرداد آغاز و تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ادامه دارد.

بیش از ۲۰ بانک از جمله بانک ایران زمین، تجارت، صادرات، ملت، پارسیان، کارآفرین، سپه، شهر، اقتصاد نوین، رفاه کارگران و آینده، بانک‌های قرض‌الحسنه مهر ایران، ملی، سرمایه، پاسارگاد، رسالت، پست بانک، سینا، دی، گردشگری، کشاورزی، توسعه تعاون و موسسه اعتباری ملل در طرح وکالتی کردن حساب ها شرکت داده شده اند.

همچنین بخوانید

بانک های عامل در این دور برای رقابت در جذب سپرده های مسدودی دست به اقدام جالب توجهی زده اند و با دادن وام های چند روزه به مشتریان شرایط آسانی را برای متقاضیان فراهم کرده اند .

در این طرح تا کنون چهار بانک کمک هزینه ثبت نام به مشتریان خود به صورت تسهیلات پرداخت می‌کنند.

بانک ایران زمین آخرین بانکی که به عنوان بانک عامل طرح وکالتی معرفی شد از مشتریان خود دعوت کرده با دریافت صد میلیون تومان وام و تنها با آورده نقدی خود به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان، حساب وکالتی ۲۳۰ میلیون تومانی در این بانک افتتاح و شرط حساب وکالتی ایران خودرو را به صورت آسان‌تری تجربه کنند.

درخواست حساب وکالتی بانک ایران زمین

بانک سرمایه و صادرات نیز برای مشتریان خود تسهیلات صد میلیون تومانی در خصوص حساب های وکالتی در نظر گرفته که البته دریافت آن فقط از طریق لینک سایت این بانک ها و به صورت غیر حضوری است.

درخواست حساب وکالتی بانک سرمایه

درخواست حساب وکالتی بانک صادرات

بانک ملت هم برای حساب های وکالتی تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی قرص الحسنه درخت می‌کند ، مشتریان این بانک با تامین مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان در حساب خود و مراجعه به درگاه پیشخوان ملت و ورود به بخش حساب وکالتی، گزینه استفاده از اعتبار ۱ میلیارد ریالی را تایید کنند.

پس از این مرحله اقدامات مربوط به استعلام های ضروری و سایر فرآیندهای مربوطه از سوی سامانه انجام و پس از طی مراحل پیش‌بینی شده، حساب متقاضی به مبلغ ۲.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال مسدود و در انتهای فرایند، اطلاعات حساب وکالتی مشتری به مراجع ذیربط ارسال خواهد شد.

درخواست حساب وکالتی بانک ملت

بانک قرض الحسنه مهر ایران هم به عنوان اولین بانک ارایه دهنده تسهیلات حساب وکالتی به مبلغ ۸۰ میلیون تومان از طریق سایت خود و به صورت کاملا غیرحضوری و الکترونیک اقدام به وکالتی نمودن حساب مشتریان خود نموده است بدین صورت که مشتریان این بانک تنها نیاز به ۱۵۰ میلیون تومان آورده نقدی دارند.

البته بانک آینده هم از جمله بانک های وام دهنده این طرح این که البته کمی متفاوت تر از باقی بانک ها به مشتریان خود بر اساس عملکرد شش ماهه حساب خود تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه اعطا می‌کند

تفاوت تسهیلات در بانک آینده و سایر بانک های اشاره شده قبل با این تفاوت است که تسهیلات سایر بانک ها بدون ضامن، فوری و بدون احتساب میانگین و در قبال آورده نقدی مشتری است و این تسهیلات پس از مشخص شدن نتیجه قرعه کشی تسویه خواهد شد در صورتی که تسهیلات بانک آینده نیاز به گردش حساب، ایجاد میانگین و ضامن و وثایق لازم را دارد؛ البته از مزیت بازپرداخت طولانی تر به صورت ماهانه برخوردار است.

اطلاعات این صفحه در صورت اعلام شرایط جدید بانک ها به روز خواهند شد

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا