بانکبانک و بیمه

خدام الحسین بانک شهر میزبان عاشقان و دلدادگان سرور و سالار شهیدان

مدیر امور حوزه ریاست و روابط عمومی بانک شهر از برپایی موکب خدمات رسانی این بانک به زائران اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک شهر، دکتر زهیر مطهری با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین سرور و سالار شهیدان، گفت: همزمان با حرکت عاشقان و دلدادگان حسینی به سمت مرزهای غربی کشور، بانک شهر برای سومین سال متوالی با استقرار موکب در مرز مهران از شرکت کنندگان در این مراسم بزرگ پذیرایی و میزبانی خواهد کرد.
مطهری با بیان اینکه موکب پذیرایی بانک شهر در راستای توجه این بانک به حوزه مسئولیت اجتماعی و خدمت رسانی شایسته به زائران و ارادتمندان خاندان اهل بیت (ع) برپا شده است، گفت: خدام الحسین بانک شهر در تلاش هستند میزبانی شایسته ای از زائران عتبات عالیات داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه خادمان بانک شهر با ارائه خدمات پذیرایی در موکب این بانک تلاش می کنند شرایط خدمتگزاری به زائران حسینی را به بهترین شکل ممکن فراهم کنند، تصریح کرد: احساس تکلیف، عزم و اراده کارکنان بانک شهر برای تسهیل شرایط حضور هموطنان در بزرگترین گردهمایی شیعیان و خدمت رسانی به آنها در این مسیر نعمت بزرگی است، که شکرگزار هستیم.
مدیر امور حوزه ریاست و روابط عمومی بانک شهر در پایان با اشاره به ارائه کامل ترین خدمات بانکی به زائران حسینی از سوی این بانک، خاطرنشان ساخت: استقرار پایانه‌های خودپرداز سیار در مرز مهران با پشتیبانی ۲۴ساعته و فعالیت بیش از یکصد دستگاه خودپرداز در مسیر عبور زائران؛ بخشی دیگر از فعالیت های بانک شهر در ایام اربعین حسینی است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا