بانکبانک و بیمه

پیام دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت گرامیداشت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز ایران اسلامی

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با صدور پیامی، سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز و عزیزمان را به خاک وطن گرامی داشتند.
به گزارش آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛متن پیام دکتر حسینی مدیرعامل بانک مسکن به این شرح است:

بسْم ٱللّٰه ٱلرّحْمٰن ٱلرّحیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ

اى کسانى که ایمان آورده‌اید! اگر [آیین] خدا را یارى کنید؛ شما را یارى مى‌کند و گام‌هایتان را استوار مى‌دارد. (آیه ۷ سوره مبارکه محمد)

۲۶ مرداد ماه؛ سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به آغوش گرم میهن اسلامی و یادآور تحقق وعده صادق الهی است.

بی گمان هر کس به حضرت حق ایمان بیاورد و در میادین سخت روزگار، خود را به او بسپارد و صبر و تقوی پیشه نماید؛ خداوند عزوجل نیز یاریش می کند و پیروزی، عزت و سربلندی را قرین و همنشین تک تک لحظات زندگی او می گرداند.

آزادگان غیور ایران اسلامی؛ آیینه تمام نمای ایمان، صبر، استقامت و شجاعت هستند و با بازگشت عزتمندانه خود به دیار همیشه جاویدان شیر مردان و زنان ایرانی، عطر خوش شهدا را به ارمغان آوردند و مشام ما را از بوی سحرانگیز گذشت و خلوص و استقامت لبریز کردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های دلاور مردانی که رنج فراق و دوری از وطن را صبورانه تحمل کردند و فرجام رسالت خویش را به خیر و نیکی رقم زدند؛ به مقام شامخ و والای اسوه‌های صبر و بردباری و به ویژه همکاران گرانقدر آزاده بانک مسکن، ادای احترام می کنم و سلامتی و موفقیت روزافزون این عزیزان و خانواده‌های معززشان را از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم..

سید عباس حسینی

مدیر عامل بانک مسکن

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا