انرژی

تامین بیش از ۱۰ درصد برق بیشتر برای مشترکان لرستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان گفت: بیش از ۱۰ درصد انرژی برق بیشتری برای مشترکان در استان تامین شده است.

مهران امیری در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: تلاش خود را برای خدمت رسانی بهتر به هم استانی‌های گرامی انجام خواهیم داد.

همچنین بخوانید

وی اظهار کرد: همه نیروهای شرکت توزیع  برق استان لرستان در تلاش هستند تا کوچکترین اختلالی در خدمت رسانی به هم استانی‌های گرامی ایجاد نشود.

امیری افزود: علیرغم افزایش و استمرار بی‌سابقه دمای هوا و فزونی بیش از حد رکورد مصرف برق در کشور با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای عملیاتی و همراهی و همکاری مشترکان بیش از ۱۰ درصد انرژی بیشتر برای مشترکان در استان تامین شده است.

وی ادامه داد: بدیهی است که افزایش بی‌سابقه دمای هوا و مصرف برق، موجب افزایش میزان وقوع حوادث و محدودیت‌هایی در تامین برق از طریق خطوط شبکه‌های برق رسانی و آسیب به تجهیزات در سطح شبکه‌های برقرسانی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان بیان کرد: با تلاش کارکنان هرگونه وقوع قطعی برق ناشی از حوادث شبکه با اعزام اکیپ‌های عملیاتی در کمترین زمان ممکن مرتفع می‌شود.

امیری تاکید کرد: همکاران ما در تلاشند تا هیچ گونه اختلالی در تامین برق هم استانی‌ها ایجاد نشود اما از گذر شرایط فعلی در کنار تلاش‌های ۲۴ ساعته خادمان صنعت برق، نیازمند همراهی و همکاری مشترکان، کاهش مصارف برق غیرضروری و خودداری جدی از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات ۱۱ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳ است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا