امور زیربناییراه و ساختمان

عرضه ارز اربعین در فرودگاه امام/رایگان شدن پارکینگ ‌ترمینال سلام برای ١٧ روز

مدیر عامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه در ایام اربعین به مدت ١٧ روز پارکینگ ترمینال سلام رایگان است، گفت: ارز اربعین در قالب دینار در فرودگاه حضرت امام و ترمینال سلام عرضه می‌شود و زائران می‌توانند برای دریافت ارز اربعین در ترمینال سلام اقدام کنند. پروازهای اربعین تنها از ترمینال سلام انجام می‌شود و توصیه ما به زائران این است که برای انجام این اقدامات ٣ ساعت قبل از ساعت پرواز در فرودگاه امام حاضر باشند.

سعید چلندری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آمادگی فرودگاه حضرت امام برای انجام پروازهای اربعین اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده در ستاد اربعین در وزارت کشور و ستاد اربعین در وزارت راه و شهرسازی، پروازهای اربعین از چهارشنبه گذشته٢۴ مردادماه آغاز شده و تا نهم شهریور ماه ادامه خواهد داشت و فرودگاه حضرت امام آمادگی انجام ۴ هزار پرواز اربعین را دارد. 

وی با بیان اینکه همکارانم در فرودگاه و ارگان‌های نظامی و انتظامی آماده انجام پروازهای اربعین در ایام مذکور هستند، ادامه داد: تا روز گذشته ٢٣٠٠ مجوز پروازی برای شرکت‌های هواپیمایی صادر شده و با افزایش تقاضا از سوی مردم، درخواست برای مجوزهای پروازهای هم رو به افزایش است و پیش‌بینی افزایش پرواز تا ٣٣٠٠ را داریم اما ترمینال سلام فرودگاه امام در ایام ذکره شده توان برقراری ۴ هزار پرواز را دارد. 

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا