انرژی

۱۷۲ هزار مشترک ‌اهوازی‌ مشمول پاداش مدیریت مصرف برق شدند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: با همیاری و همکاری مستمر شهروندان در این روزهای گرم پیش رو پایداری شبکه برق محقق خواهد شد.

محمد فراتی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: براساس اعلام سازمان هواشناسی استان خوزستان، طی روزهای آتی شاهد وقوع دماهای بالا خواهیم بود که می‌طلبد شهروندان با صنعت برق همیاری و مشارکت مناسبی داشته باشند.

همچنین بخوانید

وی افزود: طبق آمارهای موجود در دیسپاچینگ مرکز، با افزایش هر درجه دمای هوا شاهد افزایش ۱۰۰ تا ۱۵۰ مگاوات ساعت برق روی شبکه هستیم.

فراتی ادامه داد: همزمانی گرما و مصرف زیاد زمینه ناپایداری شبکه برق را افزایش می‌دهد. بنابراین این مهم نیازمند همکاری همه مشترکین است تا علاوه بر تامین نیاز شبکه تا حدود زیادی از بروز حوادث ناخواسته اتفاقاتی جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت:  نیاز مصرف برق در کلانشهر اهواز در بخش‌های مختلف بیش از ۳۴۰۰ مگاوات ساعت است که با اجرای مدیریت مصرف شاهد مدیریت بار شبکه برق هستیم.

وی در خصوص طرح‌های تشویقی بیان کرد: از ابتدای خردادماه تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳ مشترکینی که اقدام به کاهش حداقل ۱۵ درصد مصرف خود کنند مشمول پاداش همکاری در مدیریت مصرف، صدور قبض برق رایگان و تخفیف می‌شوند که تا امروز در اهواز تعداد ۸ خانوار مشمول پاداش ۱۰۰ میلیون تومانی و تعداد ۱۷۲ هزار مشترک مشمول تخفیف قبض برق شده‌اند.

فراتی یادآور شد: جا دارد از کلیه شهروندانی که در این روزهای بسیار گرم همیار و همکار ما در تامین برق مستمر و پایدار بوده‌اند تقدیر کنیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا