امور زیربناییراه و ساختمان

اختلاف نظر با عراق برای تردد اتوبوس‌های مستقیم حل شد/ سرویس‌ تهران- نجف فعال است

سخنگوی ستاد اربعین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه زائرانی که بلیت مستقیم تهران- نجف را خریداری کردند نگران نباشند و این سرویس‌‌ها برقرار است، گفت: اختلاف نظری وجود داشت که حل شد و تردد اتوبوس‌های عراقی دراین بازه زمانی از همان مرز مهران انجام خواهد شد البته محل خروج اتوبوس تغییر پیدا کرده‌ است.

مهدی قلیزاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره عدم موافقت کشور عراق برای ورود اتوبوس‌های عراقی به خاک ایران برای جابه‌جایی زائران ایرانی در ایام اربعین اظهار داشت: زائرانی که بلیت مستقیم تهران- نجف را خریداری کردند نگران نباشند و این سرویس‌‌ها برقرار است. مرز به دلیل موضوعات امنیتی برای تردد اتوبوس‌های عراقی به سمت ایران بسته شد اما با رفع موضوع مرز بازگشایی و در حال حاضر هم سرویس‌های تهران- نجف با اتوبوس‌های عراقی برقرار است.

وی با اشاره به دلیل مخالفت عراق برای تردد اتوبوس‌های این کشور برای جابه‌جایی زائران ایرانی در ایام اربعین گفت: اختلاف نظری وجود داشت که حل و تردد اتوبوس‌های عراقی دراین بازه زمانی از همان مرز مهران انجام خواهد شد البته محل خروج اتوبوس تغییر پیدا کرده‌است.  

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا