بانکبانک و بیمه

برگزاری نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و اذان در بانک صنعت و معدن

خستین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و اذان در رشته های مختلف قرآنی (قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ، اذان و مفاهیم) با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره، اعضای شورای فرهنگی و حفظ ارزش های اسلامی و داوران روز شنبه بیست و هفتم مردادماه در بانک صنعت و معدن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر خورسندیان در این مراسم ضمن تقدیر از اعضای شورای فرهنگی و حفظ ارزش های اسلامی این بانک و دیگر عوامل برگزاری این دوره مسابقات اظهار داشت: توسل و تمسک به قرآن کریم سرچشمه معنویت و کمال است.
وی افزود: برگزاری این رویداد فرهنگی که با اقبال خوبی از سوی کارکنان بانک صنعت و معدن مواجه شد، نمایانگر این است که خوشبختانه همکاران پیوند خوب و عمیقی با آیات نورانی قرآن و مفاهیم والای آن دارند و لازم است در این خصوص آموزش های بیشتری داشته باشیم و این اقدام با ارزش، تداوم یابد.
دکتر خورسندیان تاکید کرد: قرآن کتاب هدایت است و عمل به دستورات آن باید در تمامی شئون زندگی ما نمود داشته باشد بنابراین لازم است محیطی ایجاد کنیم که مشغله های حرفه ای و کاری همکاران را از فراگیری قرآن و درک مفاهیم آن غافل نسازد.
حسین عسکری رییس هیات مدیره و رییس شورای فرهنگی و حفظ ارزش های اسلامی این بانک نیز ضمن تقدیر از بانیان برگزاری این رویداد فرهنگی بیان داشت: قرآن کتابی است که قوه تشخیص صحت و سقم مسایل مختلف را به انسان اعطا می نماید و آرامش گم شده انسان در دنیای پر تنش و سرشار از تغییر کنونی را به وی بازمی گرداند و مصداق آن هم این آیه قرآن کریم است که می فرماید ” الا بذکرالله تطمئن القلوب”.
وی خاطرنشان کرد: قرآن سخن خالق هستی است که سرچشمه وجودی انسان را سرشار می سازد و در تلاطم امواج سهمگین زندگی ما را به سر منزل مقصود و هدف غایی خلقت می رساند.
محمد حسن ترابی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان و دبیر شورای فرهنگی و حفظ ارزش های اسلامی این بانک نیز عنوان داشت: انس با قرآن کریم و مفاهیم هدایتگر آن، کشف استعدادهای قرآنی و تمرکز بیشتر بر آموزش رشته های قرآنی و اسلامی را از اهداف برگزاری این دوره مسابقات برشمرد و از تلاش ها و زحمات رییس و اعضای شورای یادشده و توجه ویژه مدیرعامل و هیات مدیره در برگزاری این دوره مسابقات تقدیر و تشکر نمود.
در این دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و اذان ویژه شبکه بانکی در بخش برادران در رشته قرائت ترتیل مازیار مختاری، رشته قرائت تحقیق رسول اسمعیلیان، رشته مفاهیم قرآن کریم محمدرضا عموئی، در رشته حفظ قرآن کریم علی حسن شاهی و در رشته اذان فرانوش زارع به ترتیب مقام نخست را کسب نمودند. همچنین در بخش خواهران در رشته قرائت ترتیل محبوبه حیران و در رشته قرائت تحقیق و رشته مفاهیم قرآن کریم زهرا مریدی موفق به کسب رتبه نخست گردیدند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا