انرژی

مشکلی در تامین آب شرب مواکب در مرز چذابه نداریم

مدیرعامل‌ شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: هیچ مشکلی در تامین آب شرب مواکب در پایانه مرزی چذابه نداریم.

صابر علیدادی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بازدید خود از تاسیسات و مواکب پایانه مرزی چذابه در خصوص وضعیت آبرسانی در پایانه‌ها و مواکب ایران و عراق اظهار کرد: آب با وجود جمعیت بسیار زیاد زائران حسینی در پایانه مرزی چذابه تامین شده است و هیچ مشکلی در تامین آب مواکب نداریم.

همچنین بخوانید

وی افزود: با وجود جمعیت زیاد در پایانه‌های مرزی ایران و عراق، مخازن آب کاملا پر و کیفیت آب مطلوب است و خدمت رسانی به صورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: آب شرب تاسیسات آبرسانی پایانه عراق تامین شده است و برای خدمات رسانی به زوار ایرانی بعد از پایانه مرزی مشکلی وجود ندارد و زیرساخت‌های لازم تامین شده است.

علیدادی با اشاره به کیفیت آب شرب مواکب چذابه و تامین آب از طرح غدیر در این پایانه عنوان کرد: کیفیت آب توسط گروه‌های آزمایشگاهی در پایانه مرزی چذابه نظارت می‌شود و آب شرب با کیفیت غدیر برای مواکب در حال توزیع است.

وی افزود: امسال بدون هیچ استان معینی در حال خدمات رسانی به زوار اربعین در پایانه‌های مرزی هستیم و هیچ مشکلی در تامین آب شرب مواکب چذابه نداریم.

علیدادی خاطرنشان کرد: ظرفیت تامین آب در پایانه‌های مرزی را افزایش دادیم تا در این گرما هیچ مشکلی در تامین آب آشامیدنی مواکب نداشته باشیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا