بانکبانک و بیمه

مهلت افتتاح حساب وکالتی جهت خرید محصولات ایران خودرو تمدید شد

طبق اطلاعیه جدید گروه صنعتی ایران خودرو، و تعیین بانک کارآفرین بعنوان بانک منتخب برای متقاضیان خرید خودروهای این گروه صنعتی، زمان افتتاح حساب وکالتی در این بانک تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۹ مردادماه تمدید شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به صورت غیر حضوری ضمن افتتاح حساب وکالتی در لیست متقاضیان خرید خودروهای این گروه قرار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کارآفرین، این اطلاعیه همچنین تاکید می کند که با توجه به تمدید افتتاح حساب وکالتی در بانکهای منتخب ،مهلت ثبت درخواست در سامانه ikcosales.ir نیز به مدت یک روز تمدید شده و از روز چهارشنبه مورخ ۲۴ /۰۵ /۱۴۰۳ تا روز جمعه مورخ ۰۲ /۰۶ /۱۴۰۳ قابل انجام خواهد بود.

همچنین بخوانید

 مشتریان محترم می‌توانند به صورت غیرحضوری از طریق https://advocacy.karafarinbank.ir ، نسبت به وکالتی کردن حساب‌های خود اقدام و در طرح عرضه خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو شرکت کنند.
گفتنی است، بانک کارآفرین تمامی خدمات وکالتی کردن حساب‌های این بانک را به صورت غیرحضوری ارائه داده تا مشتریان، معاملات و فعالیت‌های خود را به سهولت به انجام برسانند.
قابل ذکر است، بر اساس ضوابط تعیین شده متقاضیان خرید خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو باید تا سقف ۵۰ درصد قیمت خودرو را در حساب بانکی خود، تا زمان انجام و اعلام اولویت بندی مسدود دارند.در این راستا مبلغ مسدودی در این طرح ۲میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
بعد از ارسال اسامی توسط بانک به گروه صنعتی ایران‌خودرو، ثبت درخواست خودرو در سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو از ۴۸ ساعت پس از انجام وکالتی کردن حساب و واریز وجه،هر متقاضی می‌تواند حداکثر تا پنج محصول را به ترتیب اولویت خود انتخاب کند.

چنانچه در حساب متقاضی مبلغ مذکور موجود نباشد، حساب وکالتی نشده و بانک مسوولیتی در این خصوص ندارد.

این گزارش تاکید می‌کند، چنانچه متقاضی در لیست خریداران محصولات این گروه صنعتی قرار نگیرد؛ با عدم برداشت موجودی حساب خود می‌تواند در پلت فرم hibankامتیاز کسب کرده و از طرح های تسهیلاتی فوری بدون ضامن این پلت فرم بهره مند شود.

  سامانه حساب وکالتی بانک کارآفرین

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا