امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

تشدید نظارت بهداشتی و شرعی سازمان دامپزشکی بر موکب‌ها

سازمان دامپزشکی کشور ۴ موکب در مرز ریمدان در استان سیستان و بلوچستان، مرز مهران در استان ایلام و مرز چزابه و شلمچه در استان خوزستان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) برپا کرده است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، امین اسدی، مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور گفت: پیرو تاکید ویژه معاون وزیر و رئیس این سازمان، ۴ موکب را در مرز ریمدان در استان سیستان و بلوچستان، مرز مهران در استان ایلام و مرز چزابه و شلمچه در استان خوزستان برپا کرده‌ایم تا به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) خدمات‌رسانی کنند.

وی با اشاره به اینکه در راستای نظارت بهداشتی بر فرایند ارائه خدمات به زائران اربعین در ۵ موکب داخل عراق شامل نجف، مسیر کربلا و کربلا نیز همکاران سازمان دامپزشکی کشور حضور دارند، بیان کرد: با توجه به فصل گرما و انتقال و شیوع بیماری‌های خاص در این فصل از طریق گوشت و دیگر فراورده‌های خام دامی، تیم‌های نظارتی بهداشتی و شرعی سازمان دامپزشکی بر اساس وظایف ذاتی و بهداشتی، مواد اولیه برای پخت غذا برای زائران اربعین حسینی (ع) را نظارت خواهند کرد.

اسدی گفت: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی و شرعی سازمان دامپزشکی در اربعین سال ۱۴۰۳ با هدف نظارت بهداشتی و شرعی از ۲۴ مرداد آغاز شده و تا ۶ شهریور ۱۴۰۳ اجرا می‌شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا