بانکبانک و بیمه

ترکیب جدید اعضای هیأت‌مدیره بانک دی اعلام شد

در نشستی با حضور اعضای هیأت‌مدیره و هیأت‌عامل بانک دی، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات علیرضا قیطاسی، اسماعیل جلیلی به عنوان سرپرست و رییس هیأت‌مدیره بانک معرفی شد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک دی؛ در این نشست اسماعیل جلیلی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی علیرضا قیطاسی طی دو سال گذشته گفت: اقدامات، دستاوردها و کارنامه عملکردی آقای قیطاسی طی دو سال گذشته در شاخص‌های عملیاتی بانک محسوس است.

همچنین بخوانید

 وی ادامه داد: با معرفی ترکیب جدید اعضای هیأت‌مدیره خللی در روند پیاده‌سازی برنامه‌های بانک به وجود نخواهد آمد و تمرکز بانک بر تحقق «برنامه تحول» با تکیه بر همدلی اعضای هیأت‌مدیره، همت تمامی همکاران و اعتماد عمومی ذینفعان خواهد بود.

در این نشست علیرضا قیطاسی ضمن قدردانی از اعتماد و حمایت اعضای هیأت‌مدیره از برنامه‌ها طی دو سال گذشته و تشکر از تمامی معاونان، مدیران و همکاران بانک بر ضرورت همراهی، همت شبانه‌روزی و تلاش مضاعف در تحقق اهداف برنامه تحول تأکید کرد.

گفتنی است با برگزاری جلسه فوق‌العاده هیأت‌مدیره بانک دی با موضوع تعیین سمت اعضا، اسماعیل جلیلی به عنوان سرپرست و رییس هیأت‌مدیره بانک، محمدرضا ادبی به عنوان نایب‌رییس هیأت‌مدیره و علیرضا قیطاسی، فریدون رشیدی و همت‌الله حسین‌زاده به عنوان اعضای هیأت‌مدیره بانک معرفی شدند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا