بانکبانک و بیمه

ملاحظات مدیریت ریسک بر بهینه سازی فرآیندهای اساسی بانک اثرگذار است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام داشت ملاحظات مدیریت ریسک بر بهینه سازی فرآیندهای اساسی بانک اثرگذار است.

حمید رضا البرزی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته مدیریت ریسک اظهار داشت: مباحث و نقطه نظرات متعددی در حوزه های عملکردی بانک در کمیته مدیریت ریسک مطرح می شود و این کمیته بازوی مهم مشورتی مدیران ارشد برای تصمیم سازی و تصمیم گیری است.

وی افزود: سند مهمی در رابطه با خط مشی مدیریت ریسک فناوری اطلاعات با همکاری مدیران و همکاران حوزه فناوری و اداره کل مدیریت ریسک و اساتید عضو کمیته تدوین گردید و این سند هم به ارتقای سطح فعالیت فناوری بانک کمک می کند و هم نظر نهادهای ناظر از جمله بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی را جلب کرده است.

البرزی خاطر نشان کرد: در رابطه با عملکرد برخی استانها در حوزه صدور اعتبار اسنادی و رعایت الزامات مدیریت ریسک در این زمینه نیز چارچوب ها و قواعدی پیشنهاد خواهد شد تا بانک در این حوزه نیز عملکرد مثبت و اصولی خود را در پی گیرد.

در ادامه جلسه ذکاوت از مدیران خبره شبکه بانکی و عضو کمیته ریسک بانک توسعه تعاون گفت: این کمیته در بانک توسعه تعاون به خوبی فعال است و شاهد هستیم که مباحث به صورت اصولی و تخصصی در جلسات مطرح می شود و انصافا جلسات بسیار مفید و اثرگذار است .

محمد سلمانی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون در امور مالی و پشتیبانی در این جلسه گفت: کمیته در صدد است تا عملیات بانک در بخشهای مختلف، وضعیت نقدینگی بانک را در حد متعادل نگه دارد ، تحقق اهداف و برنامه های بانک در صورتی امکان پذیر است که نقدینگی بانک در حالت مناسبی در جریان باشد.

محمد مهدی حججی رئیس اداره اعتبارات بانک توسعه تعاون گفت: سیاست های اعتباری بانک با هم اندیشی و دقت واحدهای ستادی و اجرایی بانک تدوین می شود، این سیاست ها برای ارائه خدمات بهینه اعتباری به مشتریان به اجرا در می آید.

در این جلسه کریم میرزاخانی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی، صیاد رحمان پور مدیر امور استان ها و شعب، دبیریان عضو کمیته ریسک، سجاد علی زاده مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهسا محمودوند قره شیران رئیس اداره کل مدیریت ریسک، امیر میرشفیعی رئیس اداره کل برنامه ریزی و مدیریت عملکرد و رضا پولادوند سرپرست اداره کل راهبری و تحول فناوری های نوین دیجیتال نیز مباحث مهمی را در خصوص جلسه مطرح نمودند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا