بانکبانک و بیمه

وجود بیش از ۱۴ هزار متقاضی واجد شرایط دریافت مسکن در گنبد

رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد کاووس گفت: ۱۷ هزار و ۱۳۲ متقاضی در شهرستان گنبد برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از ۱۴ هزار متقاضی واجد شرایط دریافت مسکن هستند.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی از گلستان، قاسم شادکام رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد اظهار کرد: در شهرستان گنبدکاووس بیش از ۱۷ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از ۱۴ هزار متقاضی واجد شرایط هستند.

وی افزود: از مجموع متقاضیان واجد شرایط تنها پرونده سه هزار و ۲۹۵ متقاضی تکمیل بوده و به تایید نهایی رسیده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد همچنین تصریح کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گنبد کاووس رشد قابل توجهی داشته و این شهرستان در اجرای طرح یکی از شهرستان پیشرو در استان است.

شادکام ادامه داد: پروژه ۹۶ واحدی بهارستان که جزو اولین پروژه های نهضت ملی مسکن استان بود به بهره برداری رسید و تحویل متقاضیان شد.

وی افزود: از دیگر پروژه های فعال گنبد کاووس یک پروژه ۲۱۰ واحدی نگارستان است که هم اکنون آماده سازی طبقه سوم بلوک یک و آرماتوربندی فونداسیون بلوک های دو و سه سایت انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی گنبد در ادامه اظهار کرد: این پروژه در عرصه ای به مساحت ۲۰ هزار متر مربع، در هفت بلوک ۳۰ واحدی به صورت پنج طبقه و مجموعاً ۲۱۰ واحد، در ابتدای جاده گنبد به آزادشهر در حال اجراست.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا