صنعت، معدن، تجارت

حمایت وزارت صمت از سکوهای سلامت الکترونیکی

رییس مرکز تتا ضمن اشاره به توقف تصمیمات سلبی در حوزه سلامت الکترونیکی، بر حمایت وزارت صمت از سکوهای سلامت الکترونیکی تاکید کرد.

به گزاری خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (تتا)، مین کلاهدوزان با اشاره به ضرورت فعالیت کسب و کارهای تجارت الکترونیکی در حوزه سلامت، گفت: حضور کسب و کارهای تجارت الکترونیکی در این حوزه موجب تسهیل امور مردم خواهد شد.

همچنین بخوانید

توقف تصمیمات سلبی در حوزه سلامت الکترونیکی

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت (تتا) با اشاره به تصمیم یکی از مدیران میانی سازمان تأمین اجتماعی در استان تهران مبنی بر الزام قطع همکاری مراکز طرف قرارداد آن سازمان با شرکت‌های سلامت الکترونیکی، تصریح کرد: با عنایت به قوانین و سیاست‌های توسعه این حوزه در ارتباط با فعالیت سکوهای سلامت الکترونیکی، متأسفانه اقدام یاد شده با موارد اعلامی همخوانی نداشته و در بعد اجتماعی نیز باعث از بین رفتن امید در زیست‌بوم دانش‌بنیان کشور می‌گردد.

کلاهدوزان افزود: انتظار می‌رود ریاست سازمان تأمین اجتماعی کشور ضمن بررسی موضوع، صحت و سقم و کیفیت رخداد گزارش شده، نسبت به توقف مورد مذکور اقدام فوری نمایند.

وی اظهار کرد: مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از سکوهای فعال در این حوزه بر اساس قوانین و مقررات و همچنین با عنایت به اصل ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مردم، حمایت خواهد کرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا