انرژی

تلاش کردیم ناترازی مزمن آب و برق را به حداقل برسانیم

وزیر نیرو با بیان اینکه در سه سال گذشته تلاش کردیم ناترازی مزمن دو صنعت آب و برق را به حداقل ممکن برسانیم، گفت: در سایه حمایت‌های ویژه شهید رئیسی از وزارت نیرو چندین پروژه بزرگ و معطل مانده صنعت آب و برق در دولت سیزدهم افتتاح شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، علی اکبر محرابیان در آخرین جلسه شورای معاونین وزارت نیرو گفت: کار در وزارت نیرو فرصت ارزشمند و مغتنمی است که برای همه به وجود آمد تا در دو حوزه بسیار مهم و کلیدی آب و برق خدمتگزار مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

همچنین بخوانید

وی ادامه داد: بدنه کارکنان و مدیران وزارت نیرو در دولت سیزدهم تلاش کردند تا با همگرایی و هم افزایی در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده در مسیر خدمت به مردم و انقلاب اسلامی حرکت کنند و در سایه همین همگرایی بسیاری از ظرفیت‌های موجود در کشور شکوفا و فرصت های جدید خدمت رسانی نیز فراهم شد.

وزیر نیرو با تاکید بر وجود ناترازی مزمن در صنعت آب و برق کشور اظهار کرد: ما در حوزه آب و برق یک ناترازی مزمن داریم که به واسطه برخی کم کاری‌ها و سوء مدیریت ها در گذشته رقم خورده است و در سه سال گذشته نهایت تلاش خود را برای به حداقل رساندن این ناترازی از طریق افزایش ظرفیت تولید، مدیریت مصرف و بهینه‌سازی مصرف انجام دادیم.

وی با اشاره به همراهی دولت، قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی با برنامه‌های وزارت نیرو در سه سال گذسته اضافه کرد: همراهی قوای سه گانه با برنامه‌های وزارت نیرو در پیشبرد و شکوفایی اقدامات نقش بسزایی داشت.

وزیر نیرو با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی ادامه داد: شهید رئیسی یک شخصیت الهی بود که با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کرد و در سایه پیگیری و حمایت‌های ایشان از وزارت نیرو شاهد افتتاح و بهره برداری از بسیاری از پروژه های مهم آب و برق در دولت سیزدهم بودیم.

محرابیان در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از اقدامات وزارت نیرو به رئیس جمهور در هیئت دولت اشاره و در این خصوص بیان کرد: این گزارش که حاصل کار اقدامات و فعالیت های شبانه روزی کارکنان و مسئولان وزارت نیرو در سه سال گذشته بود، مورد توجه رئیس جمهور قرار گرفت.

وزیر نیرو در ادامه با اشاره کسب رتبه برتر وزارت نیرو در جشنواره شهید رجایی در سال‌های اخیر گفت: انتخاب وزارت نیرو به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی نتیجه عملکرد ده‌ها هزار نفر از کارکنان صنعت آب و برق بود که به صورت شبانه روزی برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کردند.

وی در بخش دیگر سخنان خود در خصوص ضرورت خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی گفت: با توجه به اینکه در آستانه روز اربعین قرار داریم شایسته است تا کارکنان صنعت آب و برق کشور از حداکثر ظرفیت خود برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی و تامین بدون اشکال آب و برق استفاده کنند.

محرابیان در بخش پایانی سخنان خود ضمن طلب حلالیت از مردم و آرزوی توفیق در خدمتگزاری برای تیم مدیریتی جدید وزارت نیرو تاکید کرد: همه کارکنان صنعت آب و برق موظف هستند همانند گذشته و با نهایت توان خود برای موفقیت تیم مدیریتی جدید وزارت نیرو تلاش کنند تا برگ زرین دیگری در دفتر این وزارتخانه در مسیر خدمتگزاری به مردم ایران اسلامی به ثبت برسد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا