انرژی

عبداللهی: پاک‌نژاد متعلق به خانواده صنعت نفت است

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی نفت گفت: مهندس پاک‌نژاد متعلق به خانواده نفت و بدنه نیروی متخصص این صنعت است و مسیر پیشرفت و غیر سیاسی و پلکانی طی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، اسفندیار عبداللهی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان بررسی برنامه و صلاحیت محسن پاک‌نژاد وزیر پیشنهادی نفت در اظهاراتی به عنوان موافق با بیان اینکه آقای پاک نژاد شخصیتی شایسته برای وزارت نفت می‌دانم، اظهار کرد: آقای پاک نژاد شخصیتی برای همین زمانه است و تحصیلات ممتازی در دانشگاه تهران و امیرکبیر دارد؛ او متعلق به خانواده نفت و بدنه نیروی متخصص این صنعت است و مسیر پیشرفت و غیر سیاسی و پلکانی طی کرده است. 

همچنین بخوانید

این نماینده مجلس عنوان کرد: آقای پاک نژاد در ۱۳ سمت ارشد در وزارت نفت اشتغال داشته است که ماموریت‌های مختلفی در برنامه‌ریزی توسعه تولید بازرگانی صدور و نظارت بر امور اجرایی سازمان نفت در بر داشته است؛ برای فردی که می‌خواهد ماموریت‌های مختلف یک وزارتخانه کلیدی را هماهنگ و رهبری کند این تنوع تجارب یک نقطه قوت است. مهندس پاک نژاد با خرد جمعی نخبگان صنایع نفت و رئیس جمهور محترم به مجلس معرفی شده‌ است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا