صنعت، معدن، تجارتمعدن

ماموریت منطقه ویژه اقتصادی لامرد؛ جذب سرمایه

واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران):

رئیس هیات عامل ایمیدرو مهم ترین ماموریت توسعه ای منطقه ویژه اقتصادی لامرد را جذب سرمایه گذار اعلام کرد و برنامه ریزی برای تحقق این مهم را مورد تاکید قرار داد.

همچنین بخوانید

محمدرضا موثقی نیا در جلسه کنترل مدیریت منطقه ویژه اقتصادی لامرد اعلام کرد: جذب سرمایه گذار در اولویت برنامه های این منطقه اقتصادی باشد و باید از اقداماتی که چنین نتیجه ای ندارد، صرف نظر کرد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران این مجموعه برای جذب سرمایه گذار برنامه های متنوع ارایه کنند، افزود: با توجه به ظرفیت ها و راه های دسترسی در لامرد؛ به طور حتم با حضور گسترده سرمایه گذاران شاهد رونق تولید و ارزش افزوده بالا خواهیم بود.

رئیس هیات عامل ایمیدرو در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم ارایه برنامه زمانبندی در زمینه تولید، صادرات و ارزآوری توسط این مجموعه، گفت: اقدامات قابل توجهی در بخش توسعه زیرساخت لامرد در حال انجام است و در نهایت باید به تحقق اهداف در جذب حداکثری سرمایه گذار، رونق تولید و صادرات محصول تولید شده در منطقه منتهی شود.

موثقی نیا، افزایش تولید و اشتغالزایی را عاملی برای ایجاد تحرک در اقتصاد منطقه ای خواند و تاکید کرد: این عوامل جزو ماموریت های مناطق ویژه اقتصادی است به طوری که با سرمایه گذاری و استقرار حداکثری صنایع در مناطق ویژه اقتصادی ایمیدرو در جنوب کشور همچون لامرد، پارسیان و خلیج فارس؛ این ماموریت محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه ایمیدرو “تولید صادرات محور” را در شمار راهبردهای اصلی خود قرار داده است، اظهار داشت: برنامه ایجاد “شهرک زنجیره مس” در منطقه ویژه لامرد نمونه بارز اقدام توسعه ای در مناطق ویژه اقتصادی به شمار می آید.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا