بانکبانک و بیمه

عمل به مصوبات مجمع قانونی، از اهمیت بالایی برای بانک توسعه تعاون برخوردار است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت عمل به مصوبات مجمع قانونی بسیار حائز اهمیت است

محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه ای با موضوع پیگیری تحقق مصوبات مجمع سالیانه بانک اظهار داشت:برگزاری مجمع سالیانه بانک یکی از عالی ترین سطوح نظارت بر فعالیت بانک است و مجمع نقش سیاستگزاری و هدایت را نیز بر عهده دارد.
وی افزود: بانک توسعه تعاون با بهره گیری از تجربه و دانش تخصصی؛ برنامه‌های پیش‌رو و همچنین عملکرد گذشته را به ارکان مجمع بانک ارائه می‌دهد و ارکان اصلی مجمع نیز با بهره‌مندی از گزارش بانک، امکان اتخاذ تصمیمات و مصوبات بهینه را در اختیار دارند.
شیخ حسینی تصریح کرد: عمل به مصوبات مجمع بانک بسیار مهم است، برخی نکات و راهبردها است که توسط حسابرس و سازمان حسابرسی کشور به بانک ارائه شده است که نیاز به پیگیری و نیز رعایت فرمت‌ها و فرآیندهای حسابداری دارد.
وی ادامه داد: برخی نکات و موارد نیز مرتبط با برنامه‌های توسعه و بودجه‌های سالیانه است که دستگاه ها باید خود را با آن تطبیق دهند.
این مقام بانکی خاطر نشان کرد: برخی نکات و مصوبات نیز نیازمند تعامل با دستگاه‌های بالادستی و موازی است؛ در سیستم اقتصادی هم در بخش دولتی و غیر دولتی؛ ارتباطات و تعامل میان دستگاه‌ها مهم است و بانک توسعه تعاون به عنوان نهاد مالی چند منظوره همواره در چارچوب قانونی، بالاترین سطح همکاری را با دستگاه‌ها و سازمان‌های همکار داشته است.
شیخ حسینی توضیح داد: در چندین نوبت از سال، موضوع پیگیری انجام مصوبات مجمع با برگزاری جلسات متعدد و مکاتبات منظم دنبال می شود. برای پیشبرد و نتیجه رساندن هر مصوبه، واحد متولی مشخص گردیده است و اداره کل حسابرسی داخلی نیز محوریت کار را بر عهده دارد.
در این جلسه اعضای هیات مدیره، هیات عامل و تعدادی از مدیران ستادی به طرح مباحث پرداختند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا