بانکبانک و بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه تعاون به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

محمد شیخ‌حسینی، مدیرعامل بانک توسعه تعاون، انتصاب دکتر احمد میدری را به سمت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریک گفت.

جناب آقای دکتر میدری
وزیرمحترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

با سلام رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جنابعالی به عنوان یکی از صاحبنظران مجرب در حوزه تعاون،کار و رفاه اجتماعی را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
حضور وزیری آشنا با ساختارها،رویه ها و راهبردهای وزارتخانه ای که همه ایرانیان را در همه اقشار وسطوح به نوعی متاثر از خدمات خود قرار می دهد،نوید بخش روزهای درخشانتر برای وزارت مردم و تسهیل کننده فعالیت نهادها و سازمان های زیرمجموعه این وزارتخانه خواهد بود.
«عدالت» و «توانمند سازی» دو مولفه پربسامد در برنامه تقدیمی جنابعالی به مجلس شورای اسلامی است و می توان امیدوار بود که بسط عدالت به عنوان یکی از آرمان های انقلاب اسلامی که همواره مورد تایید بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری بوده است در دوره وزارت جنابعالی به جایگاه حقیقی خود نزدیکتر شود.
از سوی دیگر توجه به وظایف بانک توسعه تعاون در راهبردها و برنامه های تقدیمی جناب عالی به مجلس شورای اسلامی انگیزه اینجانب و کلیه همکارانم در سطح کشور را برای خدمتگزاری و تلاش محققانه و مدبرانه بیشتر همسو با تدابیر و راهبردهای جناب عالی دوچندان نموده است.امیدواریم که در این دوره، بانک توسعه تعاون در ادامه رویکردهای نوین خود در حوزه های گوناگون بانکداری، نقشی مهم در تحقق برنامه های جناب عالی برای ارتقای سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی ایفا نماید.
توفیق حضرت عالی را در خدمت به مردم شریف و عزیز ایران و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند قادر متعال خواستارم.

محمد شیخ حسینی

مدیرعامل بانک توسعه تعاون

۱۴۰۳/۵/۳۱

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا