صنعت، معدن، تجارتمعدن

پیام موثقی نیا به مناسبت انتخاب ایمیدرو به عنوان سازمان برتر تولیدی ۱۴۰۲

محمدرضا موثقی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو)، به مناسب اعطای لوح “سازمان برتر گروه تولیدی سال “۱۴۰۲ از سوی میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی به ایمیدرو، پیامی به شرح زیر صادر کرد.

همکاران ارجمند

سروران گرامی

با سلام و تحیات

انتخاب سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو)، به عنوان “سازمان برتر در گروه تولیدی سال ۱۴۰۲” از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، افتخاری بس بزرگ و ره آوردی ستودنی برای خانواده عظیم معدن و صنایع معدنی و به ویژه ایمیدرو است.

برخود می بالم که وجود مدیران، کارشناسان، کارگران و تمامی کارکنان عزیز و بزرگوار، چنین دستاوری را برای حوزه صنعت و معدن ایران رقم زده است. در واقع این موفقیت مرهون تلاش های جهادگونه تمامی اعضای این خانواده بزرگ و حمایت های وزارت صنعت معدن و تجارت است که بی تردید در نبود آن، دستیابی به این جایگاه، امری محال و دور از ذهن بود.

در واقع عملکرد ایمیدرو تنها در یک مجموعه سازمانی با شرکت ها و واحدهای تابعه تعریف و گنجانده نمی شود که حضور تمامی تشکل ها و شرکت های خصوصی را نیز دربرمی گیرد. خوشبختانه بخش خصوصی حضوری پرثمر در توسعه معدن و صنایع معدنی دارد و سبب ساز اقداماتی ماندگار و ایجاد تحولات شگرف شده است.

به باور اینجانب این مجموعه به هم پیوسته توانسته در مسیر شعار و منویات رهبری معظم انقلاب و برای اعتلای بخش معدن، قدم های استوار بردارد و آینده ای درخشان را برای آن ترسیم کند.

این مهم، امید و همت ما را دوچندان می کند که معدن و صنایع معدنی توانمند برای ادامه مسیر رو به پیشرفت و توسعه برای کشورمان است و به نیکی می تواند با استحکام بخشیدن به جایگاه معدن در اقتصاد ملی، تحولاتی عظیم در ایجاد اشتغال، رفع محرومیت، کاهش فاصله طبقاتی، ارزآوری، بومی سازی، تقویت صنایع داخلی و ارتقای سطح دانش شرکت های ایرانی، ایجاد کند.

در پایان توفیق روزافزون خانواده بزرگ معدن و صنایع معدنی و ایمیدرو را از پروردگار یکتا خواستارم.

محمدرضا موثقی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا