ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

مهم‌ترین دستور کار وزارت ارتباطات دولت چهاردهم چیست؟

وزیر ارتباطات تاکید کرد بحث شبکه ملی اطلاعات و اقتصاد دیجیتال را بر اساس برنامه هفتم توسعه و به طور ویژه دنبال خواهیم کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، سیدستار هاشمی – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از جلسه با معاونان این وزارتخانه، در جمع خبرنگاران درباره مهمترین دستور کارش در وزارت ارتباطات اظهار کرد: همانگونه که در جلسه اعلام شد برنامه‌های پیشنهادی را متناسب با برنامه هفتم توسعه تنظیم کرده‌ایم و طبیعتاً برنامه هفتم توسعه ظرفیت‌های خوبی را در اختیار مجموعه وزارت ارتباطات قرار داده است.

همچنین بخوانید

وی افزود: از جمله موضوعاتی که در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گرفته و ما هم دنبال خواهیم کرد، بحث شبکه ملی اطلاعات است که الحمدلله رشد و پیشرفت‌های خوبی را در سال‌های گذشته در این زمینه شاهد بودیم و امیدواریم که متناسب با اعتبارات تخصیصی شبکه ملی اطلاعات را به نتیجه مطلوب برسانیم. نکته دیگری که در برنامه ما به صورت ویژه مدنظر قرار گرفته بحث اقتصاد دیجیتال است.

هاشمی تاکید کرد: باور ما این است که بحث اقتصاد دیجیتال می‌تواند بزرگ‌تر شود و باید با مشارکت صنایع مختلف در داخل کشور آن را داشته باشیم. همچنین تقویت سرمایه گذاری و ان‌شاءالله توسعه محصولات را با تمرکز بر توسعه صادرات دنبال کنیم. امیدواریم با تعاملی که با وزرا در وزارتخانه های مختلف کشور داریم، بتوانیم عملا این تحریک تقاضا را در فضای ارتباطات کشور ایجاد کنیم.
ادامه دارد

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا