بانکبانک و بیمه

پیام مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت سوم شهریورماه، روز باجه های بانکی روستایی

دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با صدور پیامی سوم شهریورماه، روز باجه های بانکی روستایی را به مسئولان باجه های بانکی روستایی، همکاران، سهامداران، روستاییان عزیز، مشتریان و خانواده بزرگ پست‌بانک‌ایران تبریک عرض نمود.

متن پیام دکتر شیری به این شرح است:  
توسعه شمول مالی و دسترسی به خدمات بانکی در نقاط روستایی و فاقد دسترسی به خدمات بانکی در سراسر کشور یکی از ماموریت های مهم پست بانک ایران برای تامین رفاه، آسایش، ایجاد اشتغال پایدار، کاهش هزینه ها، رونق اقتصادی و کسب وکار مردم این مناطق است.
قطعا نقش بی بدیل باجه های بانکی روستایی در تحقق این ماموریت به عنوان بازوان پر توان بخش اجرایی پست بانک ایران بر همگان و حتی سیاست گذاران اقتصادی مبرهن و آشکار است.
نامگذاری سوم شهریور به عنوان روز باجه های بانکی روستایی در تقویم کاری پست بانک ایران اقدامی در همین راستا بوده است تا بهانه ای برای تبیین دستاوردهای بانک در بخش خدمات بانکی روستایی و تجلیل از مسئولان و کارکنان باجه ها بوده و این امر رسالت تک تک مدیران و کارکنان بانک را در حمایت از آن ها سنگین تر می کند.
از اینرو سوم شهریور، سالروز تاسیس باجه‌های بانکی روستایی را به کارکنان، مشتریان بانک، سهامداران، روستاییان عزیز و مسئولان صدیق و خدوم باجه‌های بانکی روستایی که پیوسته حضوری موثر و کارآمد در مناطق کم برخوردار داشته‌اند، صمیمانه تبریک عرض کرده و خالصانه از درگاه خداوند منان سرفرازی و موفقیت‌ همگان را خواستارم.
      بهزاد شیری         
مدیر عامل پست بانک ایران

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا