بانکبانک و بیمه

خدمت رسانی موکب های بانک کشاورزی به مناسبت اربعین حسینی در استان های مرزی

بانک کشاورزی به منظور خدمت رسانی به زائران و شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، با برپایی موکب در شش نقطه مرزی و ارائه خدمات، پذیرای عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک کشاورزی، با هماهنگی مدیریت های شعب بانک، مواکب بانک کشاورزی در شش استان خوزستان (مرز چزابه و شهر سوسنگرد)، کرمانشاه (مرز خسروی)، ایلام (مرز مهران)، آذربایجان غربی (شهرستان پیرانشهر)، کردستان (مرز باشماق) و سیستان و بلوچستان (مرز میرجاوه) برپا شده اند و با اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی، پذیرایی و امکان استراحت و اسکان برای زائران عتبات عالیات و همچنین ارائه خدمات بانکی و استقرار دستگاه های خودپرداز برای تامین وجوه نقد مورد نیاز زائران، در حال خدمت رسانی به عاشقان امام حسین (ع) هستند.

همچنین بخوانید

بر اساس این گزارش، موکب های بانک کشاورزی و شعب کشیک این بانک در شهرهای مرزی غرب و جنوب غرب کشور، از یک هفته پیش از اربعین حسینی تا دو روز پس از اربعین به ارائه خدمات به زائران و عاشقان امام حسین (ع) می پردازند.

این گزارش می افزاید: موکب جاماندگان اربعین نیز در روز اربعین حسینی در میدان خراسان تهران، مقابل شعبه بانک کشاورزی، برپا می شود. 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا