انرژی

افتتاح و کلنگ‌زنی ۳۷۵ پروژه برق‌رسانی در خوزستان به مناسبت هفته دولت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۳۷۵ پروژه برق‌رسانی در خوزستان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: از این تعداد، ۳۷۲ پروژه به بهره‌برداری رسیده و ۳ پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

علی خدری در  گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای موفق طرح‌های برق‌رسانی در مناطق شهری و روستایی استان اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بیش از ۸۵۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده‌ است.

همچنین بخوانید

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها، شاهد بهبود چشمگیر کیفیت برق، کاهش تلفات انرژی و افزایش پایداری شبکه در استان خواهیم بود.

خدری در خصوص جزئیات این پروژه‌ها گفت: ۴۹ پروژه اصلاح و بهینه‌سازی شهری و روستایی، ۱۵۲ پروژه توسعه و تامین برق، ۵۰ پروژه کاهش تلفات، ۲۸ پروژه افزایش قدرت مانور، تامین برق ۱۸ روستای محروم، ۶۱ پروژه بهسازی شبکه روستایی، تامین ۱۴۰۰ سامانه خورشیدی برای عشایر و ۳ پروژه بهسازی شبکه برق ویژه اربعین حسینی از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، همچنین به حجم پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی اشاره و خاطرنشان کرد: ۲۸۳ هزار متر شبکه فشار متوسط، ۴۲۵ هزار متر شبکه فشار ضعیف، ۸۳۲ پست هوایی و ۱۵ هزار و ۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی مجموع اقدامات شرکت توزیع نیروی برق خوزستان است که در هفته دولت ۱۴۰۳ بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با اشاره به سختی کار ناشی از گرمای شدید هوا و شرجی‌های مداوم و رطوبت بالای این روزها و دشواری‌های تامین برق پایدار، بر ادامه روند توسعه و بهبود شبکه برق استان با هدف افزایش رضایتمندی مشترکان تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا