بانکبانک و بیمه

برپایی موکب بانک سینا در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی

بانک سینا همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی با استقرار موکب در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین، از عاشقان و دلدادگان حضرت اباعبداله‌الحسین(ع) پذیرایی کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک سینا، این بانک به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) به منظور رفاه حال شرکت‌کنندگان در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین با پرپایی موکب، پذیرای ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) بود.

همچنین بخوانید

در موکب بانک سینا، ضمن خدمت‌رسانی و پذیرایی از عاشقان اهل بیت(ع)، برنامه‌های فرهنگی ویژه این ایام نیز برگزار و بسته‌هایی با همین مضمون به حاضران اهدا شد.

بر این اساس، هر ساله آئین راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در روز اربعین پس از نماز صبح، از میدان آئینی امام حسین(ع) با قرائت زیارت اربعین و اقامه نماز صبح شروع می‌شود و دلدادگان اهل بیت(ع) از آن‌جا به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر ری حرکت می‌کنند.

پیش از این نیز بانک سینا از بیستم مردادماه سال جاری با هدف ارائه خدمات بانکی به زائرین اربعین حسینی، سه دستگاه کامیونت حاوی خودپردازهای سیار خود را برای استقرار در مرزهای شلمچه، خسروی و مهران اعزام کرد که هر کدام از کامیونت‌های اعزام‌شده حاوی دو دستگاه خودپرداز و یک دستگاه کش‌لس است و کلیه هموطنان و زائران با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب، از طریق این دستگاه‌ها می‌توانند خدمات بانکی مختلف اعم از برداشت‌وجه، انتقال وجه، خرید شارژ و…. را به آسانی دریافت کنند.

گفتنی است دو دستگاه خودپرداز دیگر بانک سینا نیز با استقرار در موکب‌های بنیاد مستضعفان در پایانه‌های مرزی تمرچین و چذابه، خدمات بانکی مورد نیاز هموطنان را ارائه می‌کنند.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا