بانکبانک و بیمه

پیام تسلیت دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن به مناسبت فرارسیدن سالروز اربعین حسینی

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در پیامی فرا رسیدن سالروز اربعین حسینی (ع) را حضور همه آزادگان، عاشقان و ارادتمندان آستان مطهر حضرت سیدالشهدا (ع) و بویژه مسلمانان و شیعیان جهان تسلیت گفت.
همچنین از زحمات و تلاشهای همکاران عزیز در شعب بانک مسکن استان‌های مرزی ایلام، کرمانشاه و خوزستان جهت میزبانی از عاشقان حسینی، تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا؛ متن این پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امام حسین(ع):
«إن لَم یَکُن لَکُم دینٌ و کُنتُم لاتَخافونَ المَعادَ فَکونوا اَحراراً فِی دُنیاکُم؛
اگر دین ندارید و از قیامت نمی‌ترسید؛ لااقل در دنیای خود آزاده باشید.»
«هم اکنون بزرگترین همایش مذهبی و اعتقادی تاریخ بشریت که جلوه ای از حقانیت اهل بیت (ع) و پیروزی شکوهمند حق بر باطل است؛ در پیش چشمان مشتاق عاشقان حسینی و آزادگان جهان در حال برگزاری است تا مصداق عینی مودت، مهربانی، اتحاد و یکپارچگی شیعیان و حق‌طلبان عالم باشد.
تداوم خط سرخ شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، مسیر نورانی را رقم زده است که گام نهادن در آن و تمسک به آموزه‌های این قیام تاریخی، بی نظیر و تکرارنشدنی موجب گره‌گشایی بسیاری از مشکلات بشری بدست عاشقان حقیقی او و زمینه ساز تعجیل در ظهور سید و سرورمان حضرت‌ بقیه الله الاعظم(عج) است.
بی‌شک در این مسیر، خدمت به زائران بارگاه ملکوتی سید‌الشهدا (ع) و میزبانی شیفتگان اربعین حسینی، توفیقی است که هر ساله همکاران عزیز در شعب بانک مسکن استان‌های مرزی ایلام، کرمانشاه و خوزستان با تمام وجود برای انجام آن از یکدیگر سبقت می گیرند تا نام نیک خود را در زمره عاشقان ولایت و اهل بیت (ع) ثبت نمایند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی به حضور همه آزادگان، عاشقان و ارادتمندان آستان مطهر حضرت سیدالشهدا (ع) و بویژه مسلمانان و شیعیان جهان، صحت و سلامتی همه خادمان راستین حسینی را از درگاه ایزد منان مسألت می‌نمایم و امیدوارم که همه ما را در سایه لطف و عنایت آن امام همام قرار دهد.»
سید عباس حسینی
مدیرعامل بانک مسکن

#

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا