ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات از حضور دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه کیتکس

عکس تزئینی است

ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کشور و معرفی دستاوردهای آنها در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات، امکان حضور ویژه در نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (Kitex ۲۰۲۴) را فراهم کرده است.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه که از ۱۹ تا ۲۲ شهریور ماه در جزیره کیش برگزار می‌شود، فرصتی استثنایی برای شرکت‌های فعال در حوزه‌های «اینترنت اشیاء»، «شهر هوشمند»، «هوش مصنوعی»، «زیرساخت و امنیت»، «فناوری‌های نرم و خلاق»، «اتصال‌پذیری و ارتباطات»، «فناوری‌های نوین مالی و رمز ارزها» و «هنرهای تصویری و رسانه‌های دیجیتال» است تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و با فعالان این حوزه شبکه‌سازی کنند.

همچنین بخوانید

ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات با ایجاد یک پاویون اختصاصی در نمایشگاه، امکان حضور هفت شرکت تحت حمایت خود را فراهم کرده است.

امکانات این پاویون شامل کانتر، اتاق VIP و مانیتور است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا به بهترین شکل محصولات و خدمات خود را معرفی کنند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۲۶۰۲۷۸۸۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا