کسب و کار

سیم و کابل مشهد در لیست جدید ارزان شد / فرصت ویژه برای خرید

در آخرین لیستی که از جانب برند صادراتی سیم و کابل مشهد اعلام شد، برخی از سیم و کابل های پرمصرف این شرکت ارزان شد. شرکت مدار صاعقه رعد به عنوان نمایندگی فروش سیم و کابل مشهد در تهران آخرین لیست را به شرح زیر اعلام کرد.

شماره های تماس نمایندگی فروش سیم و کابل مشهد: ۰۲۱۶۶۳۴۱۸۰۶ و ۰۹۱۲۳۱۸۶۵۰۷

همچنین بخوانید

نماینده سیم و کابل مشهد در شهر تهران اعلام کرد که برای خریدهای عمده نیز تخفیفات جداگانه ای در نظر گرفته است که به شرح زیر است:

برای خریدهای بین ۲۵ میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان ۵٪ تخفیف در نظر گرفته شده است.

برای خریدهای بین ۵۰ میلیون تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان ۷٪ تخفیف در نظر گرفته است.

برای خریدهای بالای ۱۰۰ میلیون تومان ۹٪ تخفیف با حداکثر مبلغ ۱۴ میلیون تومان خفیف در نظر گرفته است.

نماینده این شرکت افزود که تمامی مشاغل مرتبط مانند ساختمان سازی، صنایع، کارخانه جات و … میتوانند از شرایط فروش عمده استفاده کنند. وی افزود افراد میتوانند از طریق تماس مستقیم با شماره های ۰۲۱۶۶۳۴۱۸۰۶ و ۰۹۱۲۳۱۸۶۵۰۷ و یا مراجعه به وبسایت نمایندگی سیم و کابل مشهد به آدرس www.mashad-cable.com میتوانند خرید خود را به ثبت برسانند.

وی در ادامه افزود: جهت مشاهده محصولات شرکت میتوانند با مراجعه به صفحه “کاتالوگ محصولات سیم و کابل مشهد” جزئیات فنی محصولات را به صورت کامل مشاهده نمایند.

شرکت سیم و کابل مشهد فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ با تمرکز بر تولید سیم و کابل‌های ساختمانی آغاز کرد و به تدریج با تطبیق استانداردهای جهانی، به حوزه‌های تخصصی‌تر ورود پیدا کرد. این شرکت با گسترش فعالیت‌ها در صنعت مخابرات و راه‌اندازی شرکت مخابراتی و قدرت خراسان، نقش مهمی در این عرصه ایفا کرده است. همچنین با رعایت دقیق‌ترین استانداردها، به تولید سیم و کابل‌های خودرویی پرداخته و به یکی از تأمین‌کنندگان اصلی کابل‌های فشار ضعیف ۱ کیلوولت برای شرکت‌های توزیع برق در کشور تبدیل شده است. شرکت سیم و کابل مشهد با راه‌اندازی آزمایشگاه‌های مجهز و بخش تحقیق و توسعه، بر بهبود مستمر کیفیت محصولات خود متمرکز است.

منبع خبر:

https://mashad-cable.com/blog/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b3%db%8c%d9%85-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا