بانکبانک و بیمه

سرپرست گروه مالی و اقتصادی دی معرفی شد

در مراسمی با حضور نایب‌رییس هیأت‌مدیره بانک دی، با معرفی «علی دانا» به عنوان سرپرست گروه مالی و اقتصادی دی، از خدمات ۳۱ ماهه مهدی معدن‌چی، مدیرعامل پیشین، قدردانی شد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک دی، در این مراسم محمدرضا ادبی، نایب رئیس هیأت مدیره بانک، با بیان این که تغییرات مدیریتی، ذات هر سازمان است، اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های ابلاغی، سرعت و کیفیت فعالیت های گروه مالی دی باید افزایش یافته و شرکت‌های زیرمجموعه آن باید تمام توان خود را به منظور تحقق اهداف پیش بینی شده به کار بگیرند.

همچنین بخوانید

مهدی معدن‌چی، مدیرعامل پیشین گروه مالی دی نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد خود، گفت: افزایش سرمایه قابل توجه شرکت‌های زیرمجموعه گروه، توان فعالیت آنها را بهبود بخشیده است و امیدوارم با ادامه این روند، شاهد رسیدن شرکت‌ها به جایگاه مطلوب خود باشیم.

علی دانا، سرپرست جدید گروه مالی و اقتصادی دی نیز با قدردانی از تلاش‌های انجام شده، اظهار امیدواری کرد با تلاش مضاعف، شرایط گروه مالی بهبود یافته و از همه ظرفیت‌های آن برای خدمت‌رسانی بهتر به جامعه هدف و تکمیل زنجیره ارزش بانک دی بهره‌برداری شود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا