بانکبانک و بیمه

بانک توسعه تعاون نمونه بارز همدلی و مشارکت است

مهدی یاسایی، سرپرست مدیریت شعب استان یزد در دیدار با احسان کریمی مدیرکل صدا وسیمای یزد، به تعامل نظام بانکی و صدا و سیما در ترویج و تبلیغ فعالیت های حمایتی و برنامه های موثر بانک ها در توسعه اشتغال و رونق تولید از طریق رسانه تاکید کرد.

مهدی یاسایی، سرپرست مدیریت شعب استان یزد در دیدار با احسان کریمی مدیرکل صدا وسیمای یزد، به تعامل نظام بانکی و صدا و سیما در ترویج و تبلیغ فعالیت های حمایتی و برنامه های موثر بانک ها در توسعه اشتغال و رونق تولید از طریق رسانه تاکید کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد،در این نشست که در آستانه هفته تعاون و در محل صداو سیمای مرکز یزد برگزار شد، مهدی یاسایی به اهمیت اطلاع رسانی فعالیت ها و خدمات موثر نظام بانکی از طریق صدا و سیما اشاره کرد و افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک دولتی منطبق با رسالت خود در سال های اخیر به خوبی نقش مهم و اثربخش خود را در جامعه از طریق عاملیت در طرح های مهم دولتی به تصویر کشیده است و با ارائه برنامه ها و بسته های حمایتی ویژه در رونق تولید و توسعه اشتغال، منشا آثار و برکات فراوانی در جامعه بوده است.

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان یزد بسته ها و خدمات حمایتی این بانک از کارآفرینان، تولیدکنندگان و عموم مردم را یادآور شد و افزود: بانک توسعه تعاون با الگو قراردادن تعامل ،تعاون و همکاری توانسته است در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی نقش آفرینی کند و جزو بانک های موثر استان و کشور در توسعه اشتغال و رونق تولید باشد.

مدیر شعب استان یزد به جایگاه تعاون در رونق اقتصادی و اجتماعی کشور اشاره کرد و افزود: استان و شهر جهانی یزد از گذشته های دور به سخت کوشی، کارآفرینی و همدلی شهره بوده که از بستر همین ویژگی ها و ظرفیت هاست که می توان با همکاری های بین سازمانی، روحیه تعاون و همراهی را بیش از پیش در جامعه نهادینه کنیم.

یاسایی وجود تعاونی های بزرگ و فعال در استان یزد را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در مجموعه صدا و سیما نیز تعاونی های بزرگی همچون تعاونی مسکن، مصرف و اعتبار کارکنان مشغول به خدمت هستند که از خدمات بانک توسعه تعاون در جهت اهداف خود بهره مند شده اند. مدیر شعب استان یزد افزایش سطح تعامل و همکاری های موجود بین بانک توسعه تعاون و صدا و سیما را گام موثری در تبیین و تشریح برنامه های خدماتی این بانک به شهروندان در حوزه های مختلف قلمداد کرد و بر هم افزایی بیشتر در این حوزه تاکید کرد.

احسان کریمی میبدی مدیر کل صدا و سیمای یزد نیز در این دیدار ضمن سپاس از حضور مدیر و معاونین بانک توسعه تعاون استان، خدمت رسانی به شهروندان و هم وطنان را افتخار بزرگی برای هر مجموعه دانست.

وی به تعامل شرکت های تعاونی زیر مجموعه صدا و سیما با بانک توسعه تعاون اشاره کرد و افزود: تعاونی مسکن صدا و سیمای مرکز یزد به عنوان یکی از تعاونی های فعال استان در حوزه ساخت مسکن، در طول سال های متمادی از خدمات بانک توسعه تعاون به خوبی استفاده کرده و هم اکنون نیز در زمینه ساخت مسکن برای کارکنان صدا و سیما، در قالب طرح جهش ملی مسکن، از خدمات حمایتی این بانک استفاده کرده که با عملکرد خوب این بانک، رضایت کارکنان صدا وسیما را شاهد هستیم.

مدیرکل صدا و سیمای یزد آموزه های دینی و باورهای ملی در حوزه تعاون را سرمنشاء رشد و بالندگی دانست و خاطرنشان کرد: نقش تعاون، همراهی و همکاری در توسعه فعالیت های اقتصادی، مدنی، اجتماعی و فرهنگی بر کسی پوشیده نیست و بانک توسعه تعاون به عنوان یک الگوی موفق در کمک به تعاونی ها و تعاونکران به خوبی توانسته نقش بی بدیل تعاون در اقتصاد کشور را برجسته کند.

در این نشست بر استفاده از ظرفیت های اطلاع رسانی صدا و سیما در پوشش رسانه ای خدمات بانک توسعه تعاون تاکید و زمینه های همکاری متقابل مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا