اقتصاد کلان

از اعلام میزان بدهی خارجی تا تغییر مدیر عامل سایپا /افزایش قیمت نان کلید خورد

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،اقتصاد در هفته‌ای که گذشت رویدادهای مهمی شامل تغییر مدیر عامل سایپا، اجرایی شدن افزایش قیمت نان، قیمت مرغ و گوشت، عوامل صعود قیمت سکه، همایش روز ملی کیفیت، تعیین و تکلیف ۹۸ درصدی سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان، میزانی یارانه دریافتی هر نفر و موارد مشابه را پشت سر گذاشت.

 از ابتدای واریز یارانه در آذر ماه سال ۸۹ تا پیش از هشتاد و یکمین مرحله واریز یارانه هر ایرانی مبلغ ۳۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال یارانه نقدی دریافت کرده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نشست خبری هفته گذشته گفت: بر اساس نتایج این مطالعه ۷ فرودگاه ایران در اعزام و پذیریش جزو ۱۴ فرودگاه برتر قرار دارد، رتبه اول تا ششم و رتبه نهم را فرودگاه‌های ایران به خود اختصاص داده‌اند.

راه آهن ایران با داشتن ۱۳ هزار کیلومتر حدود ۰.۹ درصد کل خطوط ریلی جهان را به خود اختصاص داده و به ازای هر ۶۸۱۶ نفر یک کیلومتر خط ریلی در کشور وجود دارد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به توقف رشد قیمت سکه در روز‌های آتی گفت: با توجه به افزایش تقاضای عمده در بازار سکه در هفته‌های اخیر موجودی بازار سکه کفاف تقاضا را نمی‌دهد.

انتهای پیام/

منبع

میزان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا