بانکبانک و بیمه

راه‌اندازی سیستم صدور کارت‌ برای بانک‌ها


معاون فروش شرکت پویا با بیان اینکه این شرکت اولین تولیدکننده دستگاه خوددریافت، سامانه صراف و خودبانک است، گفت: راه‌اندازی سیستم صدور کارت‌های اعتباری برای بانک‌ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، شهروز زندی در نشست خبری به مناسبت سی و پنجمین سال فعالیت شرکت پویا اظهارداشت: یکی از ماموریت هایی که شرکت پویا در برنامه استراتژیک برای خود تعریف کرده بهبود کسب و کارها به خصوص کسب و کار بانکی است و بر این اساس تولید شعب خودکار بانکی با هدف همکاری با بانک ها در جهت جمع آوری شعب زیان‌ده در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امنیت یکی از مقوله هایی است که با توسعه فناوری اطلاعات همواره در حال تغییر است و امنیت در فضای مجازی نیازمند ابزار است،  ادامه داد: شرکت پویا با تمرکز بر مسئله امنیت که از نقاط حساس بانک ها است، تولید در بخش نرم افزار و سخت افزارهای بانکی را در دستور کار قرار داده است.
زندی یادآور شد: بانک های کشور در شرایط تحریم به صورت تقریبی از چرخه تبادل ارزی خارج شدند و در این بخش کارها به صورت واسطه ای انجام می شد ولی اکنون که در شرایط پسابرجام قرار داریم ارتباطات بین المللی دوباره برقرار شده و بانک ها برای انجام فعالیت های ارزی نیازمند یک سرویس نرم افزاری جامع هستند که سیستم نرم افزاری ارزی جامع پویا با این هدف طراحی و تولید شده و در بانک های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.
زندی با تاکید بر اینکه از جمله اهدافی که در سال آینده در دستور کار این شرکت قرار دارد کسب رضایت حداکثری مشتریان و جذب مشتریان جدید است،  ادامه داد: به منظور تحقق این هدف سعی شده محصولات این شرکت با رعایت استاندارد های لازم از عمومیت برای بهره برداری در اکثریت بانک ها قرار گیرد که رعایت استاندارد ها و رعایت مسائل امنیتی به صورت پایه از این موارد است.
معاون فروش شرکت پویا با اشاره به همکاری با ۱۰ بانک کشور، گفت: امیدواریم در سال آینده این رقم دو برابر شود،  چرا که شرکت پویا از این توانایی برخوردار است که محصولات خود را با سامانه ها و نرم افزارهای هر بانک در هر وضعیتی که باشد را برقرار کند.
زندی یکی از چالش ها در فعالیت با بانک های مختلف را اتصال محصولات این شرکت با سیستم های دیگر در حال فعالیت در بانک ها دانست و اظهارداشت: در این راستا با رعایت استانداردها در محصولات این شرکت پیچیدگی ها کمتر شده و اتصال محصولات سخت افزاری این شرکت به بانک ها تسهیل شده است.
وی در خصوص محصول جدید این شرکت گفت: سیستم جدیدی که این شرکت به بانک ها ارایه می کند بحث ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور صدور کارت اعتباری در بانک‌ها است و با صدور مجوز صدور کارت‌های اعتباری این شرکت یک مجموعه کامل سیستم صدور کارت‌های اعتباری برای بانک‌ها را ارائه می‌کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا