اقتصاد کلان

کلیات طرح بانک مرکزی تصویب شد

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نشست کمیسیون را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علی کاظمی با اشاره به نشست امروز (یکشنبه ۵ آذرماه)کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات اظهار داشت:کمیسیون بودجه به عنوان کمیسیون فرعی طرح بانک مرکزی را مورد بررسی قرار داد و با کلیات آن موافقت کرد.

عضوهیات رئیسه کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این طرح به دنبال تقویت و استقلال بانک مرکزی است،گفت:در این نشست دو ماده ۳۴ و ۳۸ از طرح بانک مرکزی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با توجه به احکامی که در برنامه ششم توسعه برای بانک مرکزی درنظرگرفته شده بود دو ماده مذکور اصلاح شود.

نماینده مردم اردل درمجلس دهم شورای اسلامی همچنین از بررسی طرح اصلاح بند (ل) ماده ۲۱ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت خبرداد و عنوان کرد:در قانون مذکور صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در صندوق های غیر دولتی دیده نشده بود،بنابراین طراحان به دنبال آن هستند که این صندوق نیز زیر مجموعه صندوق های غیردولتی شود.

همچنین بخوانید

عضوهیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس گفت: مقرر شد کمیته ای برای بررسی اصلاح بند(ل) ماده ۲۱ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در کمیسیون تشکیل و گزارشی جهت تصویب نهایی ارائه شود.

منبع
خانه ملت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا