خودروصنعت، معدن، تجارت

حضور گسترده برندهای داخلی در نمایشگاه خودرو تهران

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: برندهای معتبر داخلی با تمام توان و ظرفیت خود در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و می توان تمامی تولیدات داخلی در عرصه خودرو را در این نمایشگاه مشاهد کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، سمیع اله حسینی مکارم ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران که در محل نمایشگاه شهرآفتاب برگزار شد، اظهار داشت: در بازدیدی که از نمایشگاه  داشتیم، مشاهده شد که برندهای معتبر داخلی و خارجی در فضای ۶۵ هزار متر مربع گرد هم آمدند، که این رویداد می‌تواند نوید بخش رشد و توسعه در عرصه صنعت خودروسازی کشور باشد.

همچنین بخوانید

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه شاهد استقبال خوبی از سوی صنایع خودروسازی ایرانی و جهانی هستیم، بیان کرد: در این نمایشگاه ۴۸ شرکت داخلی و خارجی از ۱۶ کشور جهان از جمله فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، انگلیس، هندوستان، کره، ژاپن، تایوان، ترکیه، سوئد و چین  حضور دارند.

وی افزود: در نمایشگاه امسال شاهد رشد ۵۰ درصدی هستیم و خودرها و برندهای معتبر داخلی بر خلاف سال گذشته که حضور کمرنگی داشتند، با تمام توان و ظرفیت خود در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و تقریبا می توان تمامی تولیدات داخلی در عرصه خودرو را در این نمایشگاه مشاهد کرد.

حسینی مکارم با بیان اینکه نمایشگاه خودرو تهران در شهرآفتاب می تواند پتانسیلی برای تولیدکنندگان داخلی و خارجی باشد، گفت:ایجاد رقابت، فراهم نمودن فرصتهای شغلی جدید، برقراری ارتباط مناسب میان محققان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محصولات و شرکتهای ارائه دهنده خدمات  از جمله اهدافی  است که می‌تواند از طریق برگزاری این نمایشگاه محقق شود.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه شهرآفتاب پتانسیل خوبی برای برگزاری نمایشگاه ها را دارد، اظهار داشت: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه شرایط رشد روز افزون صنعت خودرو را بیش از پیش فراهم کند و همچنین منجر به باز اندیشی در مورد برخی نواقص این صنعت و در نهایت رویکرد نوینی در صنعت خودرو کشور شود.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا