بورسبورس اوراق

تقویت ۵۹۹واحدی شاخص کل بازده نقدی

شاخص کل بازده نقدی ۵۹۹واحد رشد داشت و در پله ۹۱هزار و ۲۵۵واحد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس آرمان اقتصادی، امروز ۷ آذرماه  1396شاخص کل بازده نقدی ۵۹۹واحد رشد داشت و در پله ۹۱هزار و ۲۵۵واحد قرار گرفت.

همچنین بخوانید

امروز همچنین شاخص کل هم ‌وزن با ۴واحد کاهش  در پله  17هزار و۶۲۸واحد ایستاد و شاخص سهام آزاد شناور نیز با رشد ۶۶۳  واحدی عدد  98 هزار و ۶۵۴ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول اما در حالی با افزایش ۷۳۴ واحدی به رقم ۶۴ هزار و ۹۷۹ واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با افزایش ۳۵۱ واحدی عدد ۱۹۳ هزار و ۴۹۲ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص کل فرابورس نیز با ۷  واحد کاهش  عدد یک هزارو ۲۶ واحدی را به نمایش گذاشت.

ارزش کل معاملات امروز بورس تهران در حالی به بیش از ۲۸۳ میلیارد تومان نمایش داده شد که ناشی از دست به دست شدن بیش از یک میلیارد و ۳۳۱ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۸۵ هزار و ۶۵۷نوبت داد و ستد بود.

بیشترین تاثیر در شاخص کل بورس را نیز نماد معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه با ۱۶۹ واحد، معدنی و صنعتی گل گهر با ۱۰۰ واحد و گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با ۶۵ واحد افزایش به نام خود ثبت کردند.

اما نماد معاملاتی شرکت های آسان پرداخت پرشین با ۲۸ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۱۵ واحد و ایران خودرو با ۱۳ واحد کاهش نگذاشتند شاخص کل بورس بیش از رقم یاد شده رشد داشته باشد.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا