بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

فینوکمپ برای بخش پایانی این رویداد آماده می‌شود

به گزارش روابط عمومی فینووا، ناصر غانم‌زاده در اولین کارگاه آموزشی روز سه‌شنبه فینوکمپ به تشریح مدل کسب‌وکار پرداخت و علی حاجی‌زاده مقدم موضوع Problem & Solution را ارائه داد. فینوکمپ در روز چهارشنبه شاهد برگزاری دو کارگاه MVP و ارائه جذاب بود که توسط امین آقاجانی و محی‌الدین سنیسل تدریس شد. منتورها در ادامه رویداد با تیم‌ها به گفتگو و بررسی مدل کسب‌وکارشان پرداختند. فینوکمپ در این روز میزبان آقای دکتر سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، آقایان جلیلوند بنیان‌گذاران شرکت آتیه داده‌پرداز و مدیران شرکت PAX (بزرگ‌ترین تولیدکننده پایانه‌های فروش در چین) بود.

همچنین بخوانید

روز پنجشنبه، تیم‌ها بر روی ارائه مدل کسب‌وکار خود کار کردند و از ساعت ۱۴ به ارائه مدل‌ها پرداختند. در این بخش هر تیم ۳ دقیقه زمان داشت تا به شرح مدل کسب‌وکار خود بپردازد. پس از آن تیم داوری به مدت ۶ دقیقه با هر تیم به پرسش و پاسخ پرداخت. در نهایت ۹ تیم از مجموع ۱۸ تیم به مرحله بعد راه یافتند.

فینوکمپ در روزهای شنبه و یکشنبه با چهار کارگاه آموزشی به کار خود ادامه داد. کارگاه‌های UI/UX با تدریس شروین مشایخ و آشنایی با API با تدریس حسن مختاریان و سمیه خلیلی در روز شنبه و کارگاه‌های طراحی محصول با تدریس آرین افشار و ارائه موفق با تدریس محی‌الدین سنیسل در روز یکشنبه و با حضور تیم‌های راه‌یافته به مرحله بعد برگزار شد.

اختتامیه این رویداد در تاریخ ۱۴ آذر و با معرفی سه تیم برتر به کار خود پایان خواهد داد.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا