بانکبانک و بیمه

کمک های بانک مسکن به زلزله زدگان

 


در پی بروز زلزله ۷.۳ ریشتری در استان کرمانشاه ، کارکنان و مشتریان بانک مسکن با جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به یاری زلزله زدگان کرمانشاه شتافتند.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)،مهدی احمدی، رییس اداره روابط عمومی بانک مسکن با بیان این مطلب گفت:کمک های کارکنان و مشتریان بانک مسکن طی روزهای گذشته به مناطق زلزله زده ارسال و در اختیار زلزله زدگان قرار گرفت.
احمدی همچنین گفت: بانک مسکن از طریق جمع آوری کمک های نقدی، تعداد ۴۲ کانکس به منظور اسکان آسیب دیدگان این زمین لرزه خریداری کرده است که در حال حاضر ۶ عدد از این کانکس ها ارسال و مابقی نیز در حال ارسال به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه می باشد.
وی درخصوص کمک های غیر نقدی کارکنان بانک مسکن افزود: کارکنان بانک مسکن در استان های ایلام،کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی،خراسان رضوی، سمنان،اصفهان،گلستان،مرکزی،همدان، سمنان و نیز حوزه مقاومت بسیج شهدای بانک مسکن اقدام به جمع آوری کمک های غیر نقدی از قبیل وسایل گرمایشی،پتو، لوازم بهداشتی،آب معدنی و پوشاک کردند که به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شد.
احمدی خاطرنشان ساخت: بانک مسکن همچنان درحال جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به منظور حمایت از آسیب دیدگان زمین لرزه استان کرمانشاه و ارسال به مناطق زلزله زده می باشد.
رییس اداره روابط عمومی بانک مسکن با اعلام شماره حساب کمک های مردمی بانک مسکن گفت:کارکنان و مشتریان بانک می توانند در صورت تمایل با واریز کمک های نقدی خود به شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۵۲۲۲۲۲۲۲۲ ، در این اقدام انسان دوستانه مشارکت کنند.

 

 

 

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا