خودروصنعت، معدن، تجارت

فضای داخلی شاسی بلند ۲۰۱۹ لامبورگینی +عکس

لامبورگینی شمارش معکوس خود را برای رونمایی از اولین قدبلند خود آغاز کرده است. اما ظاهرا کارشناسان و جاسوسان صنعتی حتی توانایی چند روز را هم ندارند و زودتر از شرکت سازنده قصد دارند تا دنیای خودرو را غافلگیر و شگفت‌زده کنند.

به گزارش "اتوبلاگ"، اخیرا تصاویری از فضای داخلی اروس لامبورگینی ۲۰۱۹ در فضای مجازی منتشر شده که حکایت  از کابینی با ترکیب لوکس و اسپورت دارد. دو مقوله‌ای که از برند بزرگ لامبورگینی انتظار می‌رفت.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از عصرایران، پلت‌فرم کابین اروس اشتراکات زیادی با بنتلی بنتایگا و پورشه کاین دارد. با این وجود اروس اسپورت بودن بیشتری را به رخ می‌کشد. اروس دارای یک فرمان نه چندان دایره شکل (با قسمت انتهایی تخت)، تریم فیبرکربنی و بخش‌های متالیک است.

03

شاید جالب‌ترین  ویژگی این کابین، وجود سه صفحه نمایش بزرگ و مجزا برای طیف وسیعی از ابزارها و تجهیزات، سامانه اطلاعات و سرگرمی و سامانه کنترل هوا درون خودرو است. صفحه نمایش آخری نیز برای نمایش ۶ حالت متفاوت رانندگی انتخاب شده است.

صندلی‌های خودرو نیز در دو رنگ متفاوت و از جنس چرم انتخاب شده‌اند. دوخت‌های درشت و بخیه‌ای با رنگی متفاوت روی آن خودنمایی می‌کند. دریچه‌های هوای بزرگ و شش ضلعی نیز به شکلی زیبا در بالای صفحه نمایش به کار رفته‌اند.

04

اروس لامبورگینی ۴ دسامبر یعنی دو هفته دیگر به شکل رسمی معرفی می‌شود. این مسئله در دنیایی که قدبلندهای دنیای خودرو محبوب‌تر از کلاسیک‌ها و سدان‌ها شده‌اند مقوله مهمی معرفی می‌شود. از طرفی اروس اولین کراس‌اوور لامبورگینی محسوب می‌‌شود و همین امر برای برند بزرگ ایتالیایی‌ها یک رویداد تاریخی به حساب می‌آید.

این اتومبیل در نمونه اولیه با یک موتور توئین توربوی ۴ لیتری V8 ارائه می‌شود که با تولید گشتاور ۸۴۹ نیوتن‌متر خروجی معادل ۶۵۰ اسب‌بخار دارد.

موتور این خودرو با یک سامانه انتقال قدرت ۸ سرعته مجهز می‌شود نیروی حاصل از موتور را به تمامی چرخ‌ها ارسال می کند.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا