صنعت، معدن، تجارتمعدن

جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی به زلزدگان غرب کشور

دفتر مرکزی حراست ایمیدرو با همکاری واحدهای تحت پوشش در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و انسانی اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی پرسنل، جهت ارسال به مناطق زلزله زده غرب کشور کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، در این زمینه ۳۳ میلیون و هشتصد هزار تومان کمک نقدی و تعداد ۱۰ کامیون کمک غیر نقدی شامل ارزاق و نیازهای اساسی و اولیه از جمله پتو، زیرانداز، شیرخشک، لوازم بهداشتی و شوینده، تن ماهی، پوشک بچه، آب معدنی، لباس گرم و … به ارزش ۲۵۵ میلیون تومان تهیه و به مناطق زلزله زده ارسال شد.

همچنین درجهت نظارت بر روند ارسال و توزیع اقلام، تعداد ۱۵ نفر از کارکنان حراست مرکز و شرکت های تابعه به همراه اقلام مورد اشاره به منطقه اعزام تا به امر کمک رسانی نظارت و یاری کنند.

همچنین بخوانید

این ستاد ضمن تقدیر از شرکتهای تابعه از جمله شرکتهای فولاد مبارکه اصفهان، تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مجتمع سنگ آهن پیربکران، مجتمع سنگ آهن جلال آباد، مجتمع تیتانیوم کهنوج، مجتمع ذغالسنگ گلندرود، مجتمع طلای موته، مجتمع سنگ آهن سیرجان و کلیه همکارانی که به هرنحوی در تهیه و ارسال کمک به زلزله زدگان یاری کردند؛ قدردانی کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا