بانکبانک و بیمه

پیشخوان همراه بانک آینده رونمایی شد


جدیدترین محصول خدمات بانکداری الکترونیکی بانک آینده عرضه شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، بانک آینده که پیش از این با طراحی و توسعه پیشخوان مجازی، موفق به ارائه یکی از نوین ترین و منحصر به‏ فردترین خدمات بانکداری الکترونیکی شده بود؛ با توجه به لزوم گسترش و تعمیق خدمات بانکداری الکترونیکی مبتنی بر تلفن های همراه، به تازگی از پیشخوان همراه که سریع‌ترین و امن‌ترین سامانه بانکداری همراه در کشورمان است؛ در قالب نسخه موبایلی پیشخوان مجازی، رونمایی کرد.

شایان ذکر است؛ پیشخوان مجازی و پیشخوان همراه به صورت یکپارچه با هم کار کرده و برای ورود به هر دو سامانه فقط یک نام کاربری و رمز عبور نیاز است.
گفتنی است؛ پیشخوان همراه به گونه‌ای طراحی شده که کیفیت و پهنای باند اینترنت به هر میزان که باشد؛ پیشخوان همراه قابل دسترسی است. پیشخوان همراه، نیاز به نصب و به‌روزرسانی نداشته و از طریق مرورگر تلفن همراه شما قابل استفاده است.
از کلیه مشتریان عزیز دعوت می شود؛ برای بهره برداری از این خدمت منحصر به فرد بانک آینده با مراجعه به سامانه پیشخوان مجازی، به نشانی: https://www.abplus.ir ثبت‌نام نموده و به عضویت این سامانه درآیند.
برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید؛ به شعب بانک آینده در سراسر کشور مراجعه و همچنین با مرکز ارتباط بانک آینده با شماره تلفن: ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱، تماس حاصل فرمایید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا