بانکبانک و بیمه

لیست منتشر شده از متخلفان بانک سرمایه ارتباطی با صندوق ذخیره فرهنگیان ندارد

عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه لیست منتشر شده از متخلفان بانک سرمایه ارتباطی با صندوق و تخلفات مالی پیرامون آن ندارد، گفت: در گزارش کمیته، بدهکاران بانک سرمایه مرتبط با صندوق مشخص شده‌اند.
 
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، فاطمه سعیدی با بیان اینکه لیست منتشر شده از متخلفان بانک سرمایه ارتباطی با صندوق ذخیره فرهنگیان و تخلفات پیرامون آن ندارد، گفت: لیست منتشر از متخلفان بانک سرمایه که یکی از نمایندگان مجلس آن را منتشر کرده است مشمول تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان نشده و این لیست به صندوق بی‌ارتباط است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صندوق ذخیره فرهنگیان تخلفاتی دارد که عمده این تخلفات در بانک سرمایه با حدود ۴۶ درصد سرمایه متعلق فرهنگیان، رخ داده است و این تخلفات شامل وام‌های پرداخت نشده یا وام‌های پرداخت شده بدون وثیقه می‌شود.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه در گزارش کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، بدهکاران بانک سرمایه مرتبط با صندوق مشخص شده‌اند و این گزارش زمانی تحویل صحن خواهد شد که تمامی سازمان و دستگاه‌های مرتبط را از بازه زمانی سال ۱۳۷۴ تا کنون پوشش دهد./

همچنین بخوانید
منبع
خانه ملت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا