انرژی

گسترش همکاری جهاد دانشگاهی و وزارت نفت با امضای یک تفاهم‌نامه

تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و وزارت نفت در حاشیه همایش ملی "مسئولیت اجتماعی در صنعت نفت منطقه مرکزی و غرب کشور" در پتروشیمی شازند به امضا رسید.

دکتر سعید هاشمی، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: در راستای تعاملات علمی، آموزشی، پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی و وزارت نفت و با توجه به گستره جهاد دانشگاهی در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی در سراسر کشور، این تفاهم‌نامه بین حوزه مشاور اجتماعی وزارت نفت و معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی منعقد شد.

وی استفاده از ظرفیت‌های متقابل در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی در حوزه نفت و انرژی را از اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه عنوان کرد و افزود: بر این اساس یک همکاری نظام یافته جهت اجرای مسئولیت اجتماعی در حوزه نفت و انرژی با وزارت نفت خواهیم داشت.

همچنین بخوانید

هاشمی، مدل‌سازی، استانداردسازی، بومی سازی و اجرای دوره‌های آموزشی مورد نیاز و تولید منابع و محتوای آموزشی مورد نیاز و انتشار کتب و دستاوردهای آموزشی و پژوهشی را از جمله موارد آموزشی این تفاهم نامه عنوان کرد.

وی با اشاره به محورهای پژوهشی این تفاهم‌نامه ادامه داد: انجام پژوهش‌های کاربردی، مطالعات و بررسی‌های مورد درخواست حوزه نفت و انرژی در حوزه مسئولیت اجتماعی و نظارت و مدیریت بر حوزه‌های پژوهشی با درخواست مدیران ذی‌ربط حوزه نفت و انرژی از جمله تفاهمات پژوهشی جهاد دانشگاهی با وزارت نفت است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی کشور در پایان، انجام مطالعات پیوست فرهنگی، فرهنگ پژوهی در مناطق نفت‌خیز و همکاری در فعالیت‌های ویژه ارتقای کیفیت و سبک زندگی مناطق نفت‌خیز را از جمله موارد فرهنگی ذکر شده در این تفاهم نامه عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا