خودروصنعت، معدن، تجارت

ایران خودرو: خرید سهام ایران خودرو توسط فیات کذب است

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد هرگونه گمانه زنی و اظهارنظر افراد غیرمرتبط در خصوص سطح و نحوه همکاری این شرکت با شرکت های خودروساز جهانی موجب اختلال در روند مذاکرات جاری خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری توسعه اقتصادی به نقل از  ایکوپرس، مدیریت ارتباطات ایران خودرو با تاکید بر اینکه اخبار مربوط به این گروه خودروسازی تنها از سوی مدیرعامل و رسانه های رسمی این شرکت اطلاع رسانی می شود، اعلام کرد که در چند روز اخیر اظهارنظرهایی در مورد نحوه همکاری ایران خودرو و شرکت های خودروساز جهانی منتشر شده که هیچ یک از آنها قابل استناد نیست.
براساس این گزارش، همانگونه که مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو پیشتر اعلام کرده، تماس ها و مذاکرات جدی گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت های خودروساز جهانی به صورت مداوم در حال انجام است و جزئیات و اخبار مربوط به آن از سوی مدیرعامل و رسانه های رسمی گروه صنعتی ایران خودرو اطلاع رسانی خواهد شد.
گفتنی است طی روزهای اخیر مطالبی پیرامون نحوه و سطح همکاری های گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت های خودروساز جهانی مطرح شده است. ناگفته پیداست که اظهارنظر پیرامون چنین موضوعاتی، نیازمند آگاهی و اشراف بر جزئیات مذاکرات است و کسانی که در متن این گفتگوها و تماس ها قرار ندارند، نمی توانند اطلاعات صحیحی در اختیار رسانه ها و افکار عمومی قرار دهند.
مدیریت ارتباطات و امور بین­ الملل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر اینکه این گونه اظهارنظرهای غیرمسئولانه، علاوه بر غیرمرتبط و غیرمستند بودن، در روند مذاکرات و توافق های موردنظر اختلال ایجاد می کنند، از رسانه ها درخواست کرد با توجه به حساسیت مذاکرات و توافق های بین المللی، اخبار و اطلاعات مربوط به این همکاری ها را فقط از سوی مدیرعامل و رسانه های رسمی ایران خودرو دریافت و منتشر کنند.

 

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا