بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

«به پرداخت ملت»به جمع شرکت‌های دانش بنیان پیوست

 

شرکت به‌ پرداخت ملت به عنوان یکی از شرکت های پرداخت الکترونیک کشور، به جمع شرکت‌های دانش بنیان پیوست.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی به پرداخت ملت، با هدف توسعه محصولات نوآورانه و همچنین بهره‌مندی از امتیازات تخصیص یافته دولت به شرکت‌های دانش بنیان، تحقق این مهم در دستور کار مدیران شرکت قرار گرفت و اکنون بر اساس مصوبه کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان، شرکت به پرداخت ملت به عنوان شرکت صنعتی دارای فعالیت دانش بنیان معرفی و شناخته شد.

طبق قانون حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، با اخذ این مجوز شرکت به پرداخت ملت می‌تواند از امتیازاتی همچون تسهیلات صندوق شرکت‌های دانش بنیان و مشوق های گمرگی و غیره بهره مند شود.

شایان ذکر است، به پرداخت ملت یکی از شرکت های فعال در زمینه حمایت از استارت‌آپ‌ها، فین تک ها و ایده‌های خلاق در میان شرکت های ارائه کنندگان خدمات پرداخت الکترونیک کشور شناخته می شود.

این شرکت در نظر دارد تا در آینده محصولات و خدمات جدیدی را با تکیه بر فناوری نوین در مسیر سیاست های شرکت های دانش بنیان تولید کند تا ضمن تطبیق استاندارهای محصولات خود همگام با تکنولوژی های روز، از مزایای قانونی شرکت‌های دانش بنیان بهره مند شود.

گفتنی است، شرکت به پرداخت ملت با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ به عنوان ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک PSP(Payment Service Provider) با اخذ مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد و اکنون بر اساس تازه ترین رتبه بندی شرکت های PSP توسط نشریه معتبر نیلسون ریپورت، به پرداخت ملت به عنوان تنها شرکت ایرانی در بین ۲۵ شرکت اول بین المللی با سه پله صعود نسبت به سال گذشته در جایگاه بیستم قرار گرفته و برای چندمین سال متوالی رتبه نخست را در میان شرکت های ایرانی و جایگاه اول خاورمیانه در صنعت پرداخت الکترونیک سال ۲۰۱۶ کسب نموده است.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا