بانکبانک و بیمه

تقدیر استاندار مازندران از بانک ملی


در جشن خودکفایی بیش از دو هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران ، بانک ملی استان مازندران به جهت اعطای تسهیلات بانکی و کمک به قشر محروم و مددجوی کمیته امداد مورد تقدیر استاندار مازندران قرار گرفت.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ecoideal)، این مراسم که با حضور حضرت آیت‌اله علی معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر ، سید امیرمنصور برقعی قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) ، رضا نوروزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران و جمعی از مدیران استانی و مددجویان این نهاد در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار  و با هدف ارتقای مهارت‌های این افراد و تقدیر از سازمان ها و ارگانهای فعال در این زمینه برگزار شد، تندیس و لوح تقدیر مربوطه از سوی محمد اسلامی استاندار مازندران به موسی اسلامیان رئیس اداره امور شعب استان اهدا شد.

در این مراسم آیت الله معلمی با بیان اینکه جشن توانمندی به معنای رسیدن مددجویان به قله ایستادگی و خودکفایی است، ابراز داشت:  در کنار خدمات نهاد ها و دستگاه های مرتبط،  کرامت این خانواده‌ها نیز باید حفظ شود.
وی افزود:  بانک‌ها نیز با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه نقش مهمی در توانمندی مددجویان دارند  که همراه با نظارت  باید سعی شود که این تسهیلات در مسیر درست  و واقعی استفاده شده تا بانک ها در دریافت اقساط دچار مشکل نشوند.
در ادامه قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به نقش مهم بانک ها اظهار داشت: پرداخت تسهیلات خرد علاوه بر ایجاد فرصت اشتغال، موجب ایجاد روحیه امید و خود باوری مددجویان می‌شود.
 وی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی با معرفی به بانک های عامل از ۱۵ میلیون تومان به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته است، افزود: استفاده از ظرفیت‌های بومی منطقه و توجه به مشاغل خرد ، موجب کاهش فشار اقتصادی بر خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) می‌شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا