خودروصنعت، معدن، تجارت

کراس‌اوور اتوماتیک ایران خودرو به بازار می آید

گروه صنعتی ایران خودرو محصول اچ۳۰ کراس اوور با ویژگی های مورد نظر و خواست مشتری ایرانی را به زودی روانه بازار می کند.

به گزارش پایگاه خبری توسعه اقتصادی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: خودروی کراس‌اوور اچ۳۰ که مجهز به گیربکس اتوماتیک است با کیفیت و قیمت رقابتی و برای گروه های متوسط درآمدی به زودی به مشتریان عرضه می شود.
مصطفی خان کرمی افزود: عرضه محصولات مورد نیاز بازار که سطح کیفی و قیمتی مناسب داشته باشد، همواره مورد نظر شرکت ایران خودرو بوده و با توجه به تقاضای مشتریان برای خودروی اتوماتیک، این محصول به زودی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.
وی گفت: با عرضه این خودرو بخش وسیعی از سلیقه ها و نیاز مشتریان به دلیل امکانات و تجهیزات این خودرو تامین خواهد شد.
خان کرمی تصریح کرد: خدمات پس از فروش این محصول توسط بزرگ ترین شبکه توزیع و خدمات پس از فروش شرکت های خودروساز در خاورمیانه پشتیبانی خواهد شد و مشتریان می توانند با خیالی آسوده برای استفاده از خدمات مناسب نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.
وی یادآورد شد شرایط فروش اچ۳۰ به زودی از طریق پایگاه اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو به نشانی اینترنتی www.ikcopress.ir اطلاع رسانی خواهد شد.
گفتنی است، محصول کراس اوور H30 علاوه بر گیربکس اتوماتیک (aisin)، مجهز به موتور تی.یو۵ است که مصرف سوخت پایینی دارد. از دیگر امکانات این خودرو می توان به ترمز ضد قفل چهار کاناله، سان­روف برقی، مانیتور ۵/۶ اینچی لمسی، کامپیوتر سفری، صندلی عقب تاشو، استاندارد ایمنی حفاظت از عابر پیاده و فضای مناسب کابین اشاره کرد. همچنین تریم داخلی زیبا و جذاب و قیمت مناسب محصول، ارزان ترین و در عین حال ارزنده ترین خودروی اتوماتیک بازار ایران را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا