بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

تمرکز آسان پرداخت بر سه حوزه اپلیکیشن، دستگاه‌های کارتخوان و کسب‌وکارهای نوین در همایش

هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در روزهای دوم و سوم بهمن ماه در حال برگزاری است و شرکت آسان پرداخت هم در غرفه شماره ۱۲ طبقه همکف در حال معرفی محصولاتش به مشتریان و بازدیدکنندگان است.

آسان پرداخت حامی الماس هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت است و با تمرکز بر ارائه محصولات و خدمات و راهکارهای نوین پرداخت الکترونیک و معرفی کردن این خدمات در این دوره از همایش حضور دارد.

سعید ذوالقدریان مدیر بازاریابی شرکت آسان پرداخت درباره حضور شرکت در همایش گفت: «خدماتی مانند فروش انواع بیمه شخص ثالث، سیل، زلزله، فروش بلیت قطار، ارائه خدمات متنوع خودرو در کنار دیگر خدماتی که پیشتر روی اپلیکیشن ارائه می‌داد، ازجمله خدماتی است که امروز به مشتریان اپلیکیشن ارائه می‌دهیم. تمرکز اول آسان پرداخت ارائه خدمات بر بستر موبایل است.» و اشاره کرد که تعداد نصب اپلیکیشن آپ از مرز ۱۳.۵ میلیون نصب نیز گذشته است. روی اپلیکیشن آپ خدماتی مانند کیف پول و تله پرداز هم داریم که پیش‌بینی می‌کنیم در آینده با استقبال خوب مشتریان روبرو شود.

از دیگر موضوعات اصلی که آسان پرداخت در این همایش روی آن تمرکز دارد، ارائه راهکارهای نوین در ارائه خدمات پرداخت شرکت‌های پرداخت و استارت‌آپ‌ها است که برای نمونه می‌توان به ارائه درگاه پرداخت و SDK موبایلی و همینطور ارائه درگاه پرداخت اینترنتی هوشمند به کسب‌وکارها است.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا