امور زیربناییتعاون و اشتغال

دولت تکلیف بازنشستگان کابینه را مشخص کند/ تصویب سندیکای جوانان

معاون ساماندهی امور جوانان با اشاره به تصویب اساسنامه مجمع ملی سازمانهای مردم نهاد گفت: دولت یکبار برای همیشه وضعیت بازنشستگان را مشخص و زمینه را برای ورود جوانان فراهم کند.

به گزارش آرمان اقتصادی، محمدمهدی تندگویان با تاکید بر اهمیت سازمانهای مردم نهاد جوانان افزود: یکبار برای همیشه اگر زورمان نمی رسد از جوانان استفاده کنیم، تکلیف بازنشستگان دولت را مشخص کنیم.

وی ادامه داد: تعهد می دهم به ازای هر بازنشسته که از دولت خارج شود، پنج جوان با همان توانایی و قدرت بیشتر به شما معرفی کنم.

معاون وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد:  امروز ۲ هزار تشکل مردم نهاد در کشور داریم و به همین میزان هم  آماده ثبت و گرفتن مجوز هستند و تا پایان دولت ۵ هزار تشکل مردم نهاد خواهیم داشت که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند.

وی افزود: در مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوان شهر شیراز ۲۶۰ جوان حضور داشتند که اساسنامه مجمع ملی را خوانند و بدون هیچ حاشیه تصویب کردند. اگر همین تعداد ورزشکار حول تفاهم موضوعی گرد هم می آمدند، حتما حاشیه هایی ایجاد می شد.

تندگویان گفت: درخواست داریم امروز پس از رونمایی از اساسنامه، در دولت بتوانیم آن را تصویب کنیم تا رسمی ترین اساسنامه سندیکای جوانان در کشور شود.

تندگویان یادآور شد: جوانان ما یاد گرفتند اگر حمایت جدی از آنها انجام شود دولت‌یار خواهند بود و در عمل نیز ثابت کردند. تشکل های ما در زمینه های مختلف فعالیت های مهمی انجام می دهند که باعث تحول نوین در اقتصاد ایران می شود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا